دانلود Dead End Alley 1.013 – مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود Dead End Alley 1.013 - مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Dead End Alley برای اندروید

| بازی مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Dead End Alley 1.013 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Cry Havoc Games است. این پایان ماجراست! همانند دیگر عناوین بازماندگان یک حادثه آخرالزمانی، در این بازی نیز شما به عنوان قهرمانی نقش‌آفرینی می‌کنید که از این فضای فاسد و مرگبار جان سالم به در برده و اکنون تصمیم گرفته است که زامبی‌های انتهای کوچه را یکی پس از دیگری نابود سازد! باید توجه داشت که شمار زامبی‌ها، بسیار بیشتر از تعداد انگشتان دست شماست، از این روی می‌بایست نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفته و اجازه ندهید که زامبی‌ها شما را به غذای امشب خود تبدیل کنند!

وقوع یک رویداد فجیع، سبب شد که جمعیت بسیاری از انسان‌های زمین به موجوداتی خطرناک با نام زامبی تبدیل شوند. شما به عنوان بازمانده این اتفاق آخرالزمانی، وظیفه دارید که با انتخاب سلاح‌هایی همچون اره برقی، تفنگ و … به جنگ با زامبی‌ها رفته و مغز آنان را متلاشی کنید! در واقع این بازی، شما را به یک قتل عام جذاب و مهیج در انتهای یک کوچه تاریک دعوت می‌کند که طی آن، ده‌ها زامبی مختلف نقش بر زمین خواهند شد. هم اکنون می توانید بازی Dead End Alley را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dead End Alley :

– امکان استفاده از سلاح‌های کشتار مختلف برای قتل عام زامبی‌ها

– دارا بودن زامبی‌های گوناگون با ویژگی‌های منحصر به فرد

– طراحی گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج

– گیم‌پلی سه بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dead End Alley1 150x84 - دانلود Dead End Alley 1.013 - مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت Dead End Alley2 150x84 - دانلود Dead End Alley 1.013 - مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت Dead End Alley3 150x84 - دانلود Dead End Alley 1.013 - مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت Dead End Alley4 150x84 - دانلود Dead End Alley 1.013 - مرگ در انتهای کوچه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR