دانلود بازی BOMBARIKA 1.0.9 – سرگرمی فوق العاده بمباریکا برای اندروید

دانلود بازی BOMBARIKA 1.0.9 - سرگرمی فوق العاده بمباریکا برای اندروید

 

دانلود بازی BOMBARIKA برای اندروید

| بازی فوق العاده بمباریکا برای اندروید |

 

BOMBARIKA 1.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Street Lamp Games است. این روزها، تقریبا اکثر توسعه‌دهندگان به ساخت بازی‌های بی‌انتها مشغول هستند. ولی آیا اگر یک بازی اندرویدی واقعا جذاب و لذت بخش باشد، باز هم باید با این ترفند پلیرها را مجاب به انجام بازی‌ها کرد؟ مطلقا خیر! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما پلیرها در نظر داریم، در پایان شما را به عنوان برنده نهایی معرفی خواهد کرد. در هرکدام از مراحل این بازی، شما با تصویری از یک خانه به خصوص سر و کار دارید که در آن، عملیات بمب‌گذاری صورت گرفته است! چالش اصلی که در هر مرحله پیش روی شماست، این است که بمب‌ها را پیش از انفجار از خانه خارج کنید.

بازی اندرویدی بمباریکا، چالش مهیج و جذابی است که پلیرها را با یک معمای سخت و دشوار رو به رو می‌سازد: پیدا کردن بمب‌ها و نجات دادن خانه؛ البته در یک مدت زمان محدود! تمامی وسایلی که در خانه نگهداری می‌شوند از قبیل مبل‌ها، قفسه‌ها، وسایل الکترونیکی و … از جمله ابزارهایی هستند که شما را در بیرون انداختن این بمب کمک می‌کنند. بنابراین پیش از آنکه انفجار بزرگ صورت گیرد، نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از این انفجار به کار گیرید. هم اکنون می توانید بازی BOMBARIKA را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی BOMBARIKA :

– دارا بودن ده‌ها پازل مهیج و سرگرم‌کننده

– امکان استفاده از وسایل مختلف اتاق برای خارج کردن بمب

– دارا بودن مدل‌های مختلف از خانه‌های تک اتاقه و یا دوبلکس

– صداپردازی حماسی و هیجان‌آور

– قابلیت ارتقا دادن مهارت‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

BOMBARIKA1 150x84 - دانلود بازی BOMBARIKA 1.0.9 - سرگرمی فوق العاده بمباریکا برای اندروید BOMBARIKA2 150x84 - دانلود بازی BOMBARIKA 1.0.9 - سرگرمی فوق العاده بمباریکا برای اندروید BOMBARIKA3 150x84 - دانلود بازی BOMBARIKA 1.0.9 - سرگرمی فوق العاده بمباریکا برای اندروید BOMBARIKA4 150x84 - دانلود بازی BOMBARIKA 1.0.9 - سرگرمی فوق العاده بمباریکا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 81 + 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR