دانلود بازی MXGP2 برای PC

دانلود بازی MXGP2 برای PC

 

دانلود بازی MXGP2 برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی موتور سواری حرفه ای |

| نسخه CODEX |

 

MXGP2 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی ، ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2016 توسط Milestone S.r.l ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا شما هم از طرفداران سری بازی های موتور سواری هستید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود ، شما را به عنوانی فوق العاده قدرتمند و گرافیکی در زمینه سری بازی های شبیه سازی موتور پرشی دعوت می کنیم. در این بازی ، شما در دنیایی بسیار هیجان انگیز و فوق العاده از موتورهای پرشی قرار می گیرید که تمامی برندهای اورجینال ، مسیرهای موتور سواری و … با معتبرترین استانداردهای ممکن درجه بندی شده اند. جزئیات گرافیکی ، پرش های خارق العاده ، حرکات نمایشی بی نظیر و محیط شبیه سازی شده بسیار نزدیک به واقعیت و مبتنی بر فیزیک ، همه و همه برای جذابیت وصف ناپذیر فضای ورزشی این بازی طراحی گردیده اند. اما تنها این موارد از فاکتورهای مهم انجام این بازی نیستند ! چرا که قلب شما نیز می بایست با حال و هوای هیجان انگیز این بازی همراه شده و به معنای واقعی در چنین دنیای هیجان انگیزی یک زندگی جدید را آغاز کند.

در این بازی شما می توانید رقابت هایی هیجان انگیز از مسابقات قهرمانی MXGP و MX2 را در محیطی بسیار حرفه ای تجربه کنید. در بازی MXGP2 ، شما شانس این را دارید که در 18 مسیر مختلف و هیجان انگیز در مسابقات 2015 FIM Motocross World Championship شرکت کرده و مقام های قهرمانی بسیاری را نصیب خود کنید.نظرتان در مورد شخصی سازی موتور سیکلت ها چیست؟ در صورت تمایل شما می توانید حتی کوچک ترین بخش های موتور سیکلت خود را در MXGP2 تغییر داده و آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MXGP2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MXGP21 MXGP22

 

MXGP23 MXGP24

 

MXGP25 MXGP26

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows®Vista Sp2 / Windows® 7 Sp1 / Windows® 8 / Windows® 8.1
Processor: Intel I5 2500k 3.3ghz / Amd Phenom Ii X4 850
Memory: 4 Gb Ram
Graphics: Geforce Gt 640 / Radeon Hd 6670 1gb*
Directx: Version 10
Storage: 20 Gb Available Space
Sound Card: Directx Compatible

سیستم پیشنهادی :

Os: Windows® 7 Sp1 64-Bit / Windows® 8 64-Bit / Windows® 8.1 64-Bit
Processor: Intel Core I5 4670k 3.4 Ghz / Amd Fx-9590 4.7 Ghz
Memory: 8 Gb Ram
Graphics: Geforce Gtx 970 / Amd Radeon R9 390 4gb*
Directx: Version 11
Sound Card: Directx Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 14.07 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR