دانلود TweakBit File Recovery 8.0.25.0 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود TweakBit File Recovery 7.2.0.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود TweakBit File Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

TweakBit File Recovery 8.0.25.0 نام یک نرم افزار ساده و جدید در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده کاربران از انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی در سیستم عامل ویندوز است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌ـوانند کلیه اطلاعات خود اعم از تصاویر، ویدیوها، آهنگ‌ها، فایل‌های فشرده، اسناد متنی و ... را که به تازگی از روی حافظه خود پاک شده را با چند کلیک ساده بازیابی نمایند! اگر شما نیز به تازگی بخشی مهم از اطلاعات دیجیتالی خود را از هارد دیسک، فلش مموری، کارت حافظه یا … از دست داده‌اید، با استفاده از این برنامه قادر هستید همه آنان را در عرض چند ثانیه بازیابی نمایید!

زمانی که شما اطلاعات حذف شده خود از سطل آشغال ویندوز را پاک می‌کنید، این فایل‌ها در واقعیت صرفا از لیست اطلاعات موجود در سیستم مخفی می‌شوند. اما در واقع هنوز بر روی حافظه وجود دارند. در این شرایط، اگر یک ابزار ریکاوری مناسب را در اختیار داشته باشید، به آسانی قادر خواهید بود تمام اطلاعات مورد نظر خود را بازیابی نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakBit File Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakBit File Recovery :

– توانایی بازیابی آسان و سریع اطلاعات حذف شده از انواع حافظه‌های هارد دیسک، مموری کارت، فلش مموری و …

– امکان بازیابی تصاویر، فیلم‌ها، آهنگ‌ها، فایل‌های فشرده، اسناد متنی و …

– قابلیت پیش‌نمایش اطلاعات ریکاوری شده قبل از ذخیره‌سازی

– سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakBit File Recovery.cover1  300x221 - دانلود TweakBit File Recovery 8.0.25.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR