دانلود EASSOS iPhone Data Recovery 1.0.0.946 – بازیابی اطلاعات آیفون

دانلود EASSOS iPhone Data Recovery 1.0.0.946 - بازیابی اطلاعات آیفون

 

دانلود EASSOS iPhone Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون |

 

EASSOS iPhone Data Recovery 1.0.0.946 نام یک نرم افزار جدید و حرفه‌ای، به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده شما از دستگاه‌های شرکت اپل است. به کمک این برنامه، شما می‌توانید شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، تصاویر، موزیک‌ها، فایل‌های ویدیویی و … را از انواع دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد بازیابی نمایید. مهم نیست که شما اطلاعات خود را بر اثر چه اتفاقی از دست داده باشید؛ چرا که نرم افزار EASSOS iPhone Data Recovery می‌تواند داده‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازیابی نماید.

حتی اگر از دستگاه‌های iPhone/iPad/iPod Touch، نسخه‌ی پشتیبان نداشته باشید، باز هم به کمک نرم افزار EASSOS iPhone Data Recovery، قادر هستید اطلاعات حذف شده خود را ریکاوری کنید. ممکن است اطلاعات شما به علت فکتوری ریست، جیلبریک و یا حذف ناگهانی داده‌ها از بین رفته باشند، در هر حالت نرم افزار مذکور می‌تواند اطلاعات مورد نظر شما را برایتان بازیابی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EASSOS iPhone Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EASSOS iPhone Data Recovery :

– امکان ریکاوری اطلاعات بر اثر حذف تصادفی داده‌ها

– بازیابی اطلاعات بر اساس آپگرید/دانگرید، فکتوری ریست، جیلبریک و …

– بازیابی اطلاعات از گوشی‌های آسیب دیده، پسوردهای فراموش شده یا …

– امکان پیش‌نمایش اطلاعات پیش از ذخیره‌سازی

– بازیابی اطلاعات حذف شده با طی 3 قدم بسیار ساده

– ذخیره‌سازی سریع داده‌ها در هارد دیسک

– بازیابی اطلاعات از بک‌آپ آیتونز/آی‌کلاد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR