دانلود Drive for Speed Simulator 1.23.8 – رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود Drive for Speed Simulator 1.9 - رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید

 

دانلود بازی Drive for Speed Simulator برای اندروید

| بازی رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drive for Speed Simulator 1.23.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Play365 است. سری بازی‌های اندرویدی در سبک ماشین‌سواری، همواره طرفداران مخصوص خود را داشته‌اند. همین امر سبب شده که بسیاری از توسعه‌دهندگان، عناوین مختلفی را برای این دسته از علاقه‌مندان عرضه کنند. یکی از جدیدترین عناوین عرضه شده در این سبک از بازی‌ها، شبیه‌سازی اتومبیل‌رانی سرعت است که شما در آن می‌توانید با استفاده از تعداد متنوعی از انواع اتومبیل‌های شیک و مدرن، به رقابت با سایر رانندگان پرداخته و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهید.

رانندگی در بازی شبیه‌ساز سرعت، به نحوی است که شما باید مهارت‌های خود را در قالب یک شهر شلوغ و پرترافیک به اجرا بگذارید. ماموریت‌های مختلفی نیز برایتان در نظر گرفته شده که با نقش‌آفرینی در هریک از آنان، می‌توانید امتیاز و درآمد مربوطه را به خود اختصاص دهید. به طور کلی در این بازی بیش از 20 نوع اتومبیل مختلف برای شما در نظر گرفته شده که با انتخاب هریک، می‌توانید شیوه رانندگی با آن را یاد گرفته و در آخر، اتومبیل دلخواه خود را انتخاب نمایید. هم اکنون می توانید بازی Drive for Speed Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drive for Speed Simulator :

– دارا بودن بیش از 20 اتومبیل مختلف برای رانندگی

– امکان بازی آزادانه در سطح شهر

– امکان شرکت در 4 ماموریت متنوع

– قابلیت شخصی‌سازی و ارتقای ویژگی‌های اتومبیل

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drive for Speed Simulator1 150x84 - دانلود Drive for Speed Simulator 1.23.8 - رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive for Speed Simulator2 150x84 - دانلود Drive for Speed Simulator 1.23.8 - رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive for Speed Simulator3 150x84 - دانلود Drive for Speed Simulator 1.23.8 - رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive for Speed Simulator4 150x84 - دانلود Drive for Speed Simulator 1.23.8 - رانندگی سرسام‌ آور برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 116 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR