نقشه باستانی زمین؛ خانه ما در دوره دایناسورها چگونه بوده است؟

نقشه باستانی زمین؛ خانه ما در دوره دایناسورها چگونه بوده است؟

 

نقشه باستانی زمین

| خانه ما در دوره دایناسورها چگونه بوده است؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک سامانه جدید، جذاب و سرگرم‌کننده را معرفی می‌کنیم که به کمک آن، می‌توانید نقشه‌ای تعاملی از کره زمین را ببینید که مربوط به عهد باستان و دوره دایناسورها است! به راستی، کره زمین ما در دوره دایناسورها (یا به طور دقیق‌تر 750 میلیون سال قبل‌)، چگونه جایی بوده است؟ در این وب‌سایت جالب، شما می‌توانید یک نمای تعاملی از کره‌ی زمین را ببینید و با موس یا کیبورد بین نقاط مختلف آن جابه‌جا شده و نقاط مختلف را بر روی نقش با دقت و وضوح بالا مشاهده کنید.

تنها کافی‌ست که آدرس این وب‌سایت را در مرورگر رایانه یا گوشی موبایل خود تایپ کنید تا ببینید محل فعلی شما در دوره دایناسورها یا قبل از آن چه شکلی بوده است. با استفاده از نقشه باستانی زمین (Ancient Earth Map)، شما می‌توانید به راحتی تغییرات هر بخش از زمین را در طول زمان ببینید و از این طریق به اطلاعات علمی فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. ظاهر امروزی کره زمین تقریبا جدید است و همواره در طول تاریخ بدین شکل نبوده است. در این نقشه تعاملی، شما می‌توانید بخش‌های مختلف زمین نظیر قاره اوراسیا، آمریکا، آفریقا، قطب جنوب و اقیانوس‌ها را در میلیون‌ها سال قبل ببینید و تغییرات آن را در طول تاریخ دنبال کنید.

 

 

1- وارد وب‌سایت dinosaurpictures.org شوید. این وب‌سایت مرجع کاملی برای دوست‌داران عصر دایناسورها و تصاویر آن‌هاست. برای دسترسی به نقشه باستانی زمین، روی لینک interactive globe کلیک کنید.

dinosaurpictures.cover1  300x150 - نقشه باستانی زمین؛ خانه ما در دوره دایناسورها چگونه بوده است؟

نقشه باستانی زمین

 

dinosaurpictures.cover2  300x138 - نقشه باستانی زمین؛ خانه ما در دوره دایناسورها چگونه بوده است؟

نقشه باستانی زمین

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR