دانلود بازی The Last Outpost 2.2.5 – آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی The Last Outpost 2.2.5 - آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی The Last Outpost برای اندروید

| بازی آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

The Last Outpost 2.2.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک از استودیوی بازی سازی Stfalcon است. در این بازی اندرویدی، دشمنان به سرزمین شما حمله آورده‌اند و سعی دارند شما را از آن بیرون کنند. اکنون شما در آخرین پایگاه مرزی به عنوان یک سرباز شجاع نقش‌آفرینی می‌کنید. در واقع می‌توان گفت که تنها یک قدم تا از دست دادن مرز و سرزمین باقی مانده است! حال باید دید که آیا شما می‌توانید مزدوران و قاتلان بی‌رحم را از سرزمین خود بیرون برانید یا خیر. بدین منظور، شما به مجموعه متنوعی از انواع سلاح‌ها دسترسی دارید که می‌توان با بهره‌گیری از آنان، نبردها را به سود خود پایان داد.

در این بازی، شما باید از روحیه‌‌ای پرشور و حرارت برای دفاع از سرزمین برخودار باشید. تنها در این حالت است که می‌توان برای دفاع در برابر حملات مزدوران، امیدها را زنده نگه داشت. هر مرحله از این بازی، چالش و هیجان مخصوص به خود را دارد و با پشت سر گذاشتن آن‌ها، می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات خود را برای مراحل بعدی بهبود بخشید. هم اکنون می توانید بازی The Last Outpost را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Last Outpost :

– امکان حضور در پایگاه مرزی برای دفاع از سرزمین در برابر حملات دشمن

– دارا بودن مجمعه متنوعی از انواع سلاح‌ها

– قابلیت ارتقای سلاح‌ها

– توانایی بازیابی انرژی و خون

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Last Outpost1 150x84 - دانلود بازی The Last Outpost 2.2.5 - آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت The Last Outpost2 150x84 - دانلود بازی The Last Outpost 2.2.5 - آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت The Last Outpost3 150x84 - دانلود بازی The Last Outpost 2.2.5 - آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت The Last Outpost4 150x84 - دانلود بازی The Last Outpost 2.2.5 - آخرین پایگاه مرزی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR