دانلود Digital Film Tools DFT 1.2.0 x64 – نرم افزار شبیه سازی فیلترهای دوربین

دانلود Digital Film Tools DFT 1.1 x64 - نرم افزار شبیه سازی فیلترهای دوربین

 

دانلود Digital Film Tools DFT

| نرم افزار شبیه سازی فیلترهای دوربین |

 

Digital Film Tools DFT 1.2.0 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه شبیه‌سازی فیلترها و افکت‌های دوربین برای کاربرد بر روی تصاویر دیجیتالی است. اگر شما نیز از دوست‌داران هنر عکاسی و کار با دوربین‌های حرفه‌ای هستید، احتمالا می‌دانید که ثبت تصاویر به کمک این دوربین‌ها تفاوت بسیاری با تصاویر عادی دارد. افکت‌ها و فیلترهای موجود در آپشن‌های یک دوربین حرفه‌ای، گستردگی بسیاری دارد و جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را به تصاویر می‌بخشد. این نرم افزار قادر است مجموعه افکت‌ها و فیلترهای موجود بر روی دوربین‌های حرفه‌ای را بر روی تصاویر دیجیتالی شبیه‌سازی کرده و حال و هوای تازه‌ای را به آنان ببخشد.

این نرم افزار قادر است جلوه‌های نوری موجود بر روی دوربین‌های عکاسی را به شکلی واقع‌گرایانه بر روی تصاویر اعمال کرده و آنان را همچون یک تصویر حرفه‌ای به نمایش بگذارد. برخی از آثار هنری و سینمایی، از جلوه‌های خاص و منحصر به فردی بهره می‌برند که تا مدت‌ها کیفیت و جلوه منحصر به فرد آنان در میان مخاطبین ماندگار می‌شود. با استفاده از این نرم افزار، شما نیز می‌توانید مجموعه افکت‌ها و فیلترهای مربوط به دوربین‌های حرفه‌ای را بر روی تصاویر دیجیتالی خود اعمال کرده و آن را همچون یک جلوه منحصر به فرد درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Digital Film Tools DFT را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Digital Film Tools DFT :

– امکان شبیه‌سازی واقع‌گرایانه افکت‌های دوربین، فیلترها، لنز دوربین‌ها و …

– دارا بودن طیف وسیعی از رنگ‌ها و جلوه‌های سیاه و سفید

– پشتیبانی از سبک‌های نوری مختلف در دوربین‌های عکاسی

– امکان تهیه خروجی از تصاویر در انواع فیلترها و افکت‌های Black/White, Blur, Clone, Color, Eraser, Mosaic, Red-Eye, Repair و …

– عملکرد به عنوان یک نرم افزار مستقل و یا پلاگین فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


Filter Lists:

Ambient Light, Auto Adjust, Black and White, Bleach Bypass, Blur, Borders, Cartoon, Center Spot, Chroma Bands, Chromatic Aberration, Color, Color Correct, Color Gradient, Color Infrared, Colorize Gradient, Color Shadow, Color Spot, Cross Processing, Curves, Day for Night, DeBand, DeBlock, DeFog, DeFringe, DeNoise, Depth of Field, Detail, Develop, Diffusion, Dot, Double Fog, Dual Gradient, Enhancing, Eye Light, Fan Rays, Film Stocks, Flag, Flashing, Fluorescent, Fog, F-Stop, Gels, Glow, Glow Darks, Glow Edges, Grain, Grunge, Harris Shutter, Haze, High Contrast, Hot Spot, Ice Halos, Infrared, Kelvin, Key Light, Lens Distortion, Lens Flare, Levels, Light, Looks, Low Contrast, Match, Mist, Multi-Star, ND Gradient, Net, Night Vision, Overexpose, Ozone, Paint, Pastel, Pencil, Photographic, Polarizer, Printer Points, Rack Focus, Radial Exposure, Radial Streaks, Radial Tint, Rainbow, Random Spikes, Rays, Reflector, ReLight, Selective Color Correct, Selective Saturation, Sepia, Shadows/Highlights, Sharpen, Skin Tone, Silk, Sky, Soft Light, Spikes, Spiral Rays, Split Field, Split Tone, Star, Streaks, Sunset, Telecine, Temperature, Texture, Three Strip, Tint, Tone Adjust, Two Strip, Vignette, Water Droplets, Wide Angle Lens, X -Ray

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 180 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR