دانلود AVAide Screen Recorder 1.0.8 x86/x64 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود AVAide Screen Recorder 1.0.8 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود AVAide Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

AVAide Screen Recorder 1.0.8 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش در ویندوز است که امکاناتی گسترده در این زمینه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این برنامه شما به سرعت می‌توانید از صفحه نمایش خود به طرق مختلف فیلمبرداری کرده و بعد از ویرایش و اعمال تغییرات دلخواه خود بر روی آن، ویدیوها را در نهایت سادگی با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از هر ناحیه‌ای از صفحه نمایش فیلمبرداری کرده و هرگونه فرآیند در حال اجرا را ضبط کنید.

این نرم افزار به طور کامل با Windows 11/10 سازگاری داشته و به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از فعالیت در حال انجام در صفحه نمایش خود فیلمبرداری کرده و آن را برای اهداف مختلف نظیر آموزش مجازی، دموی محصولات نرم افزاری و … با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار همچنین دارای امکان ضبط صدای مجزا، ضبط گیم‌پلی بازی‌های رایانه‌ای (مخصوص استریمرها)، ثبت اسکرین‌شات از صفحه، فیلمبرداری از مکالمات صوتی و تصویری و … است که کلیه انتظارات شما در این زمینه ا بآورده می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AVAide Screen Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AVAide Screen Recorder :

– امکان ضبط فیلم از صفحه نمایش

– قابلیت ضبط ویدیو کنفرانس به صورت آنلاین

– توانایی ضبط کلاس‌های آنلاین و مجازی

– امکان ضبط صدا از طریق میکروفون و صدای سیستم

– امکان ضبط مکالمات ویدیویی از طریق وبکم

– امکان ضبط صدا و تصویر از گوشی‌های آیفون و اندروید

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AVAide Screen Recorder.cover1  300x95 - دانلود AVAide Screen Recorder 1.0.8 x86/x64 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش AVAide Screen Recorder.cover2  300x95 - دانلود AVAide Screen Recorder 1.0.8 x86/x64 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31/58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR