دانلود ESET Uninstaller 9.0.3.0 – حذف کامل محصولات آنتی ویروس نود 32

دانلود ESETUninstaller 8.0.9.0 - حذف کامل محصولات آنتی ویروس نود 32

 

دانلود ESET Uninstaller

| حذف کامل محصولات آنتی ویروس نود 32 |

 

ESET Uninstaller 9.0.3.0 نام نرم افزاری کم حجم و بسیار ساده به منظور پاک‌سازی محصولات آنتی ویروس نود 32، از سیستم‌های کامپیوتری است. همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات موجود در رابطه با حذف نرم افزارهای ضدویروس، این است که از طرق رایج و شناخته شده نمی‌توان آن‌ها را از سیستم حذف کرد. بنابراین در صورتی که شما قصد داشته باشید یک برنامه دیگر را جایگزین آنتی‌ویروس فعلی خود کنید، سیستم عامل ویندوز از اجرای این عملیات جلوگیری خواهد کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، به طور خاص می‌تواند تمامی محصولات کمپانی امنیتی ESET را از سیستم پاک کرده و ردپای آنان را نیز از بین ببرد.

این نرم افزار به محض اجرا شدن، تمامی محصولات امنیتی ESET که بر روی سیستم شما نصب شده‌اند را شناسایی می‌کند و سپس شما با چند کلیک بسیار آسان، می‌توانید برای همیشه محصولات مورد نظر خود را از سیستم حذف کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار، عدم نیاز به نصب و پرتابل بودن آن است. به همین دلیل، شما می‌توانید آن را در انواع سیستم‌ها مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ESETUninstaller را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ESET Uninstaller :

– عدم نیاز به نصب و عملکرد پرتابل

– امکان کاربرد بسیار ساده و آسان

– سازگاری با نسخه‌های مختلف محصولات ESET

– پاک‌سازی کامل ردپای محصولات آنتی ویروس نود 32

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR