دانلود بازی Into the Dead 2 1.61.2 – به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + بی نهایت

دانلود بازی Into the Dead 2 0.8.2 - به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید

| بازی به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Into the Dead 2 1.61.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی PIKPOK است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به کشت و کشتار زامبی‌ها در یک دنیای آخرالزمانی هستید، پیشنهاد ما این است که نگارش دوم بازی به سوی مرگ را از دست ندهید. اولین نسخه این بازی با نام Into the Dead تاکنون بیش از 70 میلیون مرتبه توسط پلیرهای سراسر جهان دانلود شده و یکی از رکوردهای چشم‌گیر را به خود اختصاص داده است! سفری پرهیجان و جذاب به دنایی که در آن مردگان به زنده‌ها هجوم آورده و سعی دارند جمعیت خود را افزایش دهند.

تنها هدف شما در این بازی این است که با بهره‌گیری از سلاح‌های متنوع، خانواده خود را از این بلای بزرگ نجات داده و زامبی‌ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. محیط اطراف شما به هیچ شکلی ایمن نیست و هر لحظه امکان دارد که با خطری جدی رو به رو شوید. از این جهت لازم است همواره تمامی تمرکز خود را به محیط متوجه ساخته و زامبی‌های مهاجم را با شلیک‌های خود از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی Into the Dead 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Into the Dead 2 :

– دارا بودن 60 مرحله متنوع و صدها چالش منحصر به فرد

– امکان پایان دادن به بازی به شیوه‌های مختلف

– دارا بودن مجموعه‌ای قدرتمند از انواع سلاح‌ها

– گیم‌پلی گوناگون و به دور از تکرار

– امکان رویارویی با زامبی‌ها در محیط‌های متنوع

– دارا بودن رویدادهای خاص و روزانه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Into the Dead2 150x84 - دانلود بازی Into the Dead 2 1.61.2 - به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + بی نهایت Into the Dead3 150x84 - دانلود بازی Into the Dead 2 1.61.2 - به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + بی نهایت Into the Dead1 150x84 - دانلود بازی Into the Dead 2 1.61.2 - به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + بی نهایت Into the Dead4 150x84 - دانلود بازی Into the Dead 2 1.61.2 - به سوی مرگ 2 برای اندروید + دیتا + بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47/71/1620 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR