دانلود بازی Last Day on Earth Survival 1.18.12 – آخرین روز بر روی زمین برای اندروید

دانلود Last Day on Earth Survival 1.11.11 - بازی آخرین روز بر روی زمین برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید

| بازی آخرین روز بر روی زمین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Last Day on Earth Survival 1.18.12 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Kefir است. آخرین روز بر روی کره زمین است و همه چیز به سمت نابودی پیش‌روی می‌کند. بازماندگان فقط برای یک هدف تلاش می‌کنند: زنده ماندن! دیگر هیچ چیزی به اندازه حفظ جان اهمیت نداشته و افراد، تامین آب و غذای خود را به عنوان اصلی‌ترین هدف خود می‌شناسند. هیچ جایی برای ادامه دوستی‌ها و دوست داشتن‌ها باقی نمانده و هرکس برای حفظ جان خود به سختی تلاش می‌کند. زمانی که آخرالزمان بر جای جای زمین سایه می‌افکند، شما به عنوان یکی از بازماندگان این واقعه، با اسلحه‌ای کشنده به نبرد با مهاجمین مشغول هستید.

این بازی در سال 2027 میلادی به تصویر کشیده می‌شود، جایی که شیوع بیماری زامبی‌ها منجر به کشتار جمعیت بزرگی از انسان‌ها گردیده است. زندگی از مردم فاصله گرفته و افراد با ابتلا به ویروس زامبی‌، برای کشتار هم‌نوعان خود برمی‌خیزند. شما می‌توانید برای بقا در چنین دنیایی، به صورت تک نفره عمل کرده و یا با سایر انسان‌ها متحد شده و برای کشتار هرچه بیشتر مهاجمین آخرالزمان تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی Last Day on Earth Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Last Day on Earth Survival1 150x84 - دانلود بازی Last Day on Earth Survival 1.18.12 - آخرین روز بر روی زمین برای اندروید Last Day on Earth Survival2 150x84 - دانلود بازی Last Day on Earth Survival 1.18.12 - آخرین روز بر روی زمین برای اندروید Last Day on Earth Survival3 150x84 - دانلود بازی Last Day on Earth Survival 1.18.12 - آخرین روز بر روی زمین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52/558 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR