دانلود Kali Linux 2024.1 32/64-bit – سیستم عامل کالی لینوکس

دانلود Kali Linux 2017.1 (32/64-bit) Light / Full - سیستم عامل کالی لینوکس

 

دانلود Kali Linux

| سیستم عامل کالی لینوکس |

| جایگزینی قدرتمند برای بک ترک 5 |

 

Kali Linux 2024.1 32/64-bit سیستم عامل کالی لینوکس یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های سیستم‌عامل منبع باز لینوکس، برای متخصصین هک و امنیت است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل لینوکس، یک سیستم‌عامل کامپیوتری امن، پرسرعت، سبک و رایگان است که از سوی برنامه‌نویسان سرتاسر دنیا، توسعه داده می‌شود. در فرآیند توسعه توزیع‌های مختلف سیستم‌عامل لینوکس، بسیاری از برنامه‌نویسان شرکت دارند. همین امر، موجب امنیت فوق‌العاده و مثال زدنی این سیستم‌عامل گردیده است. سیستم‌عامل بک ترک 5 (BackTrack 5 r3) برای مدتی طولانی، از سوی انواع هکرها و متخصصان امنیتی، مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با پایان یافتن عمر این سیستم‌عامل، توسعه‌دهندگان آن، با عرضه سیستم‌عامل جدید کالی لینوکس، توانستند یک بار دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار نمایند.

در ماه مارس 2013، تیم توسعه‌دهنده بک ترک، با عرضه نسخه کاملا جدید این سیستم‌عامل با نام کالی، یک بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفتند. به واقع می‌توان گفت کالی لینوکس، اصلی‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای یک هکر یا متخصص امنیتی را در خود جای داده است. توسط Kali Linux ، شما کاربران به مجموعه‌ای عظیم از انواع ابزارهای تست امنیتی در شبکه اینترنت دسترسی کامل دارید. کالی لینوکس در مجموع بیش از 300 نرم افزار از پیش نصب شده را در خود دارد که به کمک آنان می‌توانید تمامی نیازهای خود را در زمینه اسکن پورت‌ها، آی‌پی‌ آدرس‌ها، آنالیز بسته‌ها، کرک پسوردها و … دسترسی داشته باشید. بسیاری از ابزارهای امنیتی موجود در کالی لینوکس، هیچ نمونه‌ی مشابهی در ویندوز ندارند، از این رو توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از متخصصین هک و امنیت در سییستم‌های کامپیوتری باشید، در اولین قدم کالی لینوکس را نصب کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل کالی لینوکس را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

Kali linux 2019.4 300x182 - دانلود Kali Linux 2024.1 32/64-bit - سیستم عامل کالی لینوکس

 



مهرگان آی‌تی


Note:

Note: Kali is Linux based, but suitable for all Windows versions.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.3/3.8 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR