دانلود Blumentals Rapid PHP 2022 17.7.0.248 – کدنویسی و ویرایش PHP

دانلود Blumentals Rapid PHP 2016 14.3.0.187 - کدنویسی و ویرایش PHP

 

دانلود Blumentals Rapid PHP

| نرم افزار کدنویسی و ویرایش PHP |

 

Blumentals Rapid PHP 2022 17.7.0.248 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه کدنویسی و ویرایش فایل‌های PHP است. همانطور که می‌دانید، PHP یک زبان برنامه‌نویسی تحت وب است که کدهای درج شده در آن، توسط نرم افزار PHP نصب شده بر روی سرور، تفسیر می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای کدنویسی و ویرایش کدهای PHP در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که توسط آن می‌توانید محیطی کاملا جدید و بسیار پرسرعت را برای کدنویسی PHP تجربه کنید. از آن‌جا که کدنویسی PHP در کنار کدهای HTML درج می‌شود، نرم افزار مذکور قادر است تمامی کدهای PHP, HTML, CSS, JavaScript را در قالب محیطی جامع و حرفه‌ای ویرایش کند.

به کمک زبان برنامه‌نویسی PHP، می‌توان وب‌سایت‌هایی داینامیک با محتوای قابل تغییر را ایجاد کرد. اینگونه وب‌سایت‌ها امروزه کاربرد چشم‌گیری داشته و بسیاری از وب‌سایت‌های مدرن را با استفاده از این زبان برنامه نویسی ایجاد می‌کنند. اگر شما هم به دنبال یک IDE حرفه‌ای و کاملا جدید برای برنامه‌نویسی PHP هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم رپید پی‌اچ‌پی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Blumentals Rapid PHP را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Blumentals Rapid PHP :

– یک IDE بسیار ساده و سریع برای کدنویسی و ویرایش کدهای PHP در مقایسه با سایر ویرایشگرها

– سازگاری کامل با زبان‌های برنامه‌نویسی HTML, CSS, JavaScript, PHP, Smarty, XML, SQL, Apache

– دارا بودن امکان کامل کردن خودکار کد‌ها و پشتیبانی از یونیکد

– سازگاری کامل با استانداردهای مدرن طراحی وب

– اتصال مستقیم به حساب‌های FTP/SFTP/FTPS

– امکان جستجو و جایگذاری سریع کلمات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR