دانلود بازی CASE Animatronics برای PC

دانلود بازی CASE Animatronics برای PC

 

دانلود بازی CASE Animatronics برای کامپیوتر

| بازی موضوع انیماترونیک ها |

| نسخه PLAZA |

 

CASE Animatronics بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط HypeTrain Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما به یک دپارتمان پلیس وارد می شوید ، جایی که تأخیر در انجام امور مهم و حیاتی می تواند بسیار فاجعه بار باشد. در این بازی شما در نقش یک کارآگاه با نام John Bishop نقش آفرینی می کنید که تا آخرین ساعات شبانه روز ، تحقیقات خود را انجام می دهد. پس از یک رویای عجیب و غریب ، او با یک تماس تلفنی از سوی یک دوست قدیمی از خواب بیدار شده و ماجراجوئی جدیدی آغاز می شود.

اداره پلیس دچار قطعی برق شده ، تمامی سیستم های امنیتی هک شده اند و راه های خروجی قفل هستند. اما این تنها مشکل نیست ؛ چرا که یک نفر در حال تعقیب شما بوده و شما را زیر نظر دارد. فردی با چشمان قرمز و بدنی از جنس فولاد ! شما مطمئن هستید که او یک انیماترونیک است ؛ بنابراین بر روی تصمیم گیری های خود دقت بیشتری را به خرج دهید چرا که هیچ کسی جز شما فرایدتان را نخواهد شنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی CASE Animatronics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

CASE Animatronics1 CASE Animatronics2

 

CASE Animatronics3 CASE Animatronics4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Core2 Quad Q8400
Memory: 512 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 1GB / Radeon R7 250X 1GB
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 3470
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 Ti 2GB
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 977 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR