دانلود Quantum Engine 1.0 – نرم افزار تخصصی علاقمندان به رشته شیمی

دانلود Quantum Engine 1.0 - نرم افزار تخصصی علاقمندان به رشته شیمی

 

دانلود Quantum Engine

| نرم افزار تخصصی علاقمندان به رشته شیمی |

 

Quantum Engine 1.0 نام نرم‌افزاری گرافیکی،‌مخصوص دوست داران رشته شیمی است. صرف نظر از اینکه شما یکی از حرفه‌ای های این رشته بوده و یا به تازگی پا به دنیای آن گذاشته باشید،‌ نرم افزار Quantum Engine می‌تواند برایتان بسیار مفید واقع شود. محیط این نرم افزار، بیشتر به یک بازی کامپیوتری شباهت دارد، محیطی کاملا گرافیکی که در آن می توانید در نمایی 3 بعدی، اتم‌ها را در کنار هم قرار داده و مولکول‌های شیمیایی را ایجاد کنید. این نرم‌افزار جادویی به شما این امکان را می‌دهد که درک عمیقی از مفاهیمی همچون اتم، مولکول، الکترون و … داشته باشید.

سیستم ساده‌سازی شده‌ی Drag&Drop شما را قادر می‌سازد به آسانی عناصر دلخواهتان را به محیط برنامه وارد کرده و از آنان استفاده کنید. تمامی 118 عنصر موجود در طبیعت، در کتابخانه این نرم افزار گنجانده شده تا شما بتوانید در محیطی 3 بعدی از آنان استفاده کنید. رابط کاربری بسیار ساده و دارا بودن یک دیتابیس بسیار عظیم از حقایق مربوط به هر اتم تا بزرگ‌ترین ترکیبات شیمیایی،‌ از جمله ویژگی های این نرم افزار فوق العاده به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Quantum Engine را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quantum Engine :

– دارا بودن کلیه 118 عنصر موجود در طبیعت در کتابخانه نرم افزار

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– محیط گرافیکی 3 بعدی

– دارا بودن انیمیشن های 3 بعدی

– دسترسی به دیتابیسی عظیم از واقعیت های مروط به هر اتم

– پشتیبانی از Drag&Drop برای استفاده از اتم‌ها، مولکول‌ها، عناصر و …

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP2
Processor: SSE2 Instruction Set Support
Memory: 128 MB RAM
Graphics: DX9 (Shader Model 3.0) or DX11 with Feature Level 9.3 Capabilities
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 441 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR