دانلود بازی Transformers Earth Wars 13.0.0.167 – تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Transformers Earth Wars 1.35.0.15314 - تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Transformers Earth Wars برای اندروید

| بازی تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

| آنلاین |

 

Transformers Earth Wars 13.0.0.167 نام یک بازی استراتژیک جدید از سوی استودیوی بازی سازی Backflip Studios است که تاکنون با بیش از 10 میلیون دانلود، توانسته امتیاز 4.4 از 5 را به خود اختصاص دهد. تبدیل شوندگان یا همان ترنسفورمرز برای باری دیگر به زمین بازگشته اند ! در جریان این بازی استراتژیک، شما می بایست با انتخاب جناح مورد علاقه تان، سرنوشت کره زمین را رقم بزنید. شما کدامین جناح را برای نبرد انتخاب می کنید؟ سرنوشت زمین در دستان شماست ! پس هرچه سریع تر دست به کار شوید ! اکنون وقت آن است که تیم تبدیل شوندگان خود را از میان 40 ربات مختلف با توانایی منحصر به فرد از جمله Optimus Prime, Megatron, Grimlock, Starscream و … تشکیل داده و برای نبردی بزرگ آماده شوید.

Transformers Earth Wars یک بازی آنلاین و چند نفره است که شما در آن با یورش بردن به پایگاه های دشمن، منابع آنان را غارت کرده و نیروهای خود را قدرتمندتر می سازید. محیط گرافیکی 3 بعدی و طراحی بی نظیر ربات ها، نسخه کاملا دقیقی از آنان را در دنیای واقعی برای شما شبیه سازی می کند، بنابراین اگر شما نیز از علاقمندان به سری فیلم های ترنسفورمرز هستید، پیشنهاد می کنیم نسخه اندرویدی این نبرد بزرگ در سیاره زمین را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Transformers Earth Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Transformers Earth Wars :

– امکان ساخت یک تیم رویایی و بسیار حرفه ای از انواع ترنسفورمرها با توانایی های منحصر به فرد

– قابلیت شرکت در نبردها و رویدادهای هفتگی

– امکان تبدیل به یک شکل دیگر برای تغییر در روند نبردها

– امکان ساخت قلعه های پیشرفته و غیرقابل نفوذ و با تکنولوژی های آینده

– امکان جمع آوری منابع و ساخت سیستم دفاعی قدرتمند

– محیط گرافیکی 3 بعدی و نزدیک به واقعیت کاراکترها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Transformers Earth Wars1 150x113 - دانلود بازی Transformers Earth Wars 13.0.0.167 - تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Transformers Earth Wars2 150x113 - دانلود بازی Transformers Earth Wars 13.0.0.167 - تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Transformers Earth Wars3 150x113 - دانلود بازی Transformers Earth Wars 13.0.0.167 - تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Transformers Earth Wars4 150x113 - دانلود بازی Transformers Earth Wars 13.0.0.167 - تبدیل شوندگان در جنگ های زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR