دانلود ONLYOFFICE Desktop 4.0.5.242 Business x86/x64 – ویرایش اسناد آفیس

دانلود ONLYOFFICE Desktop 4.0.5.242 Business x86/x64 - ویرایش اسناد آفیس

 

دانلود ONLYOFFICE Desktop

| نرم افزار ویرایش اسناد آفیس |

 

ONLYOFFICE Desktop 4.0.5.242 Business x86/x64 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، در زمینه مدیریت ، ویرایش و ساخت انواع اسناد آفیس از قبیل فایل های داکیومنت ، صفحات گسترده و پاورپونیت است. فرمت های استاندارد و رسمی مایکروسافت آفیس ، وابستگی مستقیمی به نرم افزارهای Microsoft Word ، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint دارند ، اما در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم جایگزینی حرفه ای را برای این ابزار معرفی کنیم. ONLYOFFICE Desktop شما را از بند نرم افزارهای حجیم مایکروسافت آزاد می کند ، اکنون این شما هستید که تصتیم می گیرید استفاده از پکیج حجیم و عظیم مایکروسافت آفیس را کنار بگذارید !

این نرم افزار در واقع شامل سه پکیج قدرتمند از ابزارهای Document Editor ، Spreadsheet Editor و Presentation Editor به ترتیب برای کار بر روی اسناد متنی ، صفحات گسترده و ارائه های چند رسانه ای می باشد. نرم افزار ویرایشگر متن از انواع فرمت های DOC, DOCX, ODT, RTF, TXT, PDF, HTML, EPUB, XPS ، نرم افزار صفحات گسترده از انواع فرمت های XLS, XLSX, ODS, CSV, HTML و نرم افزار ارائه های چند رسانه ای از انواع فرمت های PPTX, PPT, ODP, PDF پشتیبانی کامل دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ONLYOFFICE Desktop را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ONLYOFFICE Desktop :

– جایگزینی مناسب و حرفه ای برای مایکروسافت آفیس

– دارا بودن ابزار مخصوص ویرایشگر متن ، صفحات گسترده و ارائه های چند رسانه ای

– پشتیبانی از فرمت های استاندارد مایکروسافت آفیس

– حجم بسیار پایین در مقایسه با پکیج آفیس کمپانی مایکروسافت

– پشتیبانی کامل از نسخه های 32 و 64 بیتی Windows 10, 8.1, 8, 7, XP, 2003, Vista

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 + 124 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR