دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition 21.7.2 – پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition 15.2.3 - پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition برای اندروید

| بازی پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Pixel Gun 3D Pocket Edition 21.7.2 نام یک بازی اکشن جدید از استودیوی بازی سازی RiliSoft در سبک سری بازی های ماین کرافت است که با تعداد دانلود بیش از 50 میلیون مرتبه، توانسته امتیاز 4.4 را از سوی کاربران به خود اختصاص دهد. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی های ماین کرافت باشید، پیکسل گان نیز می تواند شما را تا مدت ها با خود سرگرم کند. دنیایی تشکیل شده از بلاک های مختلف که این بار می بایست با تیراندازی و نقش آفرینی در سبک اکشن آن را اداره کنید. امکان انجام بازی به صورت تک نفره، چند نفره (آنلاین) و شرکت در رویدادهای مختلف برای کاربران محیا گردیده است. اکنون شما یک شانس بسیار عالی، برای رقابت با دوستان، همکاران یا همکلاسی ها و یا سایر پلیرهای سراسر جهان دارید.

محوریت داستانی بازی با حمله زامبی ها به محل زندگی شما آغاز می شود، اکنون شما این امکان را دارید که با انتخاب انواع اسلحه ها، به نبرد با آنان بشتابید. طراحی کاراکترها و محیط بازی به صورت پیکسلی و بلاکی انجام گرفته و شما می توانید با انواع سلاح های گرم و سرد، به نبرد با هیولاهای بازی بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition :

– امکان انجام بازی به صورت چند نفره و تک نفره

– دارا بودن مپ های مختلف با اندازه ها و ویژگی های متنوع

– دارا بودن مجموعه متنوع از انواع سلاح های گرم و سرد

– امکان بازی با 8 پلیر در یک بازی

– امکان گفتگو با دوستان در حین بازی

– محیط گرافیکی جذاب و مناسب برای علاقمندان به ماین کرافت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pixel Gun 3D Pocket Edition1 150x84 - دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition 21.7.2 - پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Pixel Gun 3D Pocket Edition2 150x84 - دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition 21.7.2 - پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Pixel Gun 3D Pocket Edition3 150x84 - دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition 21.7.2 - پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Pixel Gun 3D Pocket Edition4 150x84 - دانلود بازی Pixel Gun 3D Pocket Edition 21.7.2 - پیکسل گان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70/1300 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR