دانلود CIMCO Edit / Software / Machine Simulation 23.01.10 – نرم افزار طراحی کنترل عددی کامپیوتری (CNC)

دانلود CIMCO Edit 8.00.28 - نرم افزار طراحی کنترل عددی کامپیوتری (CNC)

 

دانلود CIMCO Edit

| نرم افزار طراحی کنترل عددی کامپیوتری (CNC) |

 

CIMCO Edit / Software / Machine Simulation 23.01.10 نام یک نرم افزار جدید، در زمینه ابزارهای طراحی کامپیوتری و مورد استفاده در کاربردهای صنعتی است که به تازگی نسخه هشتم آن عرضه گردیده و تیم یاس دانلود آن را همراه با کرک فعال ساز خدمت شما بازدیدکنندگان محترم اراوه می نماید. در ابتدا شاید برایتان سوال باشد که طراحی CNC به چه معناست؛ CNC مخفف کلمات Computer Numerical Control به معنای کنترل عددی رایانه ای است. در طی این فرآیند، یک سیستم کامپیوتری طرحی را که توسط یک نرم افزار CAD آماده شده را به اعداد تبدیل می کند، اعدادی که در ادامه به کنترل عملیاتی همچون برش، سوراخ کردن و … در کاربردهای صنعتی توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرند. طی این فرآیندها، در واقع این اعداد هستند که شکل دادن به یک عنصر یا برش دادن قطعات را سازمان دهی می کنند.

CIMCO Edit V8 آخرین نسخه از معروف ترین نرم افزار طراحی و برنامه نویسی CNC در جهان است، سازندگان این نرم افزار با فروش تعدادی بیش از 100 هزار نسخه از این نرم افزار در سال های گذشته، توانسته اند بهترین و کامل ترین نرم افزار طراحی CNC را در اختیار متقاضیان آن قرار دهند، این نرم افزار ضمن صرفه جوئی در زمان و هزینه ها، امکانات ویرایشی را با قابلیت های ارتباطی به بهترین شکل ممکن برای طراحان CNC در سراسر دنیا فراهم می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CIMCO Edit را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CIMCO Edit :

– قابلیت مدیریت و هندلینگ پروژه هایی بزرگ در زمینه صنعت با برنامه نویسی CNC

– قابلیت مدیریت فانکشن های مختلف از جمله اعداد مربوط به خطوط، پیدا کردن رنج محورهای XYZ و …

– پشتیبانی از انواع توابع زیاضیاتی

– قابلیت مقایسه سریع فایل ها

– پشتیبانی از فایل های مازاترول

– پشتیبانی از فایل های STL

– دارا بودن دستیار کدنویسی NC-Assistant

– قابلیت Drag & Drop در کدنویسی

– تغییرات چشم گیر در اینترفیس نرم افزار نسبت به نسخه 7 و بهینه سازی محیط کاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 296/544/412 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR