دانلود VisualNEO Win 21.9.9 – ویژوال نئو؛ ساخت اپلیکیشن برای ویندوز

دانلود VisualNEO Win 21.9.9 - ویژوال نئو؛ ساخت اپلیکیشن برای ویندوز

 

دانلود VisualNEO Win

| ویژوال نئو؛ ساخت اپلیکیشن برای ویندوز |

 

VisualNEO Win 21.9.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند برای تولید اپلیکیشن با سهولت بسیار برای کاربران مبتدی است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند، کاربر می‌تواند برای ویندوز برنامه‌هایی قابل اجرا بسازد؛ آن‌هم با کمترین دانش برنامه‌نویسی مورد نیاز! با این نرم افزار شما می‌توانید اپ‌های ویندوز را خودتان دولوپ کنید و آن را با دیگران هم به‌اشتراک بگذارید. این نرم افزار از زبان نئو اسکریپت استفاده می‌کند؛ یکی از ساده‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی. با این کدنویسی، شما می‌توانید لاجیک اپ خود را پیاده‌سازی کرده و اولین تجربه‌ی خود در حوزه‌ی برنامه‌نویسی را رقم بزنید.

امروزه با رشد و پیشرفت علوم حوزه‌ی کامپیوتر، یادگیری مهارت برنامه‌نویسی هم در مقایسه با قبل بسیار ساده‌تر شده است. بنابراین شما هم با اندکی پشتکار می‌توانید یادگیری مهارت برنامه‌نویسی را آغاز کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، می‌تواند یک نقطه‌ی آغازین برای شما علاقه‌مندان به مهارت برنامه‌نویسی کامپیوتر باشد. با این نرم افزار شما می‌توانید از طریق ویژوال نئو، یوزر اینترفیس یا رابط کاربری اپلیکیشن دلخواه خود را به شکل سریع و ساده طراحی کرده و با استفاده از راهنمای قدم به قدم نرم افزار، کد و لاجیک آن را هم پیاده‌سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار VisualNEO Win را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VisualNEO Win :

– یادگیری آسان و سریع برنامه‌نویسی

– مناسب برای یادگیری برنامه‌نویسی واقعی برای ویندوز، موبایل و وب

– امکان طراحی آسان محیط گرافیکی نرم افزار

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان برای افراد مبتدی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VisualNEO Win.cover1  300x271 - دانلود VisualNEO Win 21.9.9 - ویژوال نئو؛ ساخت اپلیکیشن برای ویندوز VisualNEO Win.cover2  300x271 - دانلود VisualNEO Win 21.9.9 - ویژوال نئو؛ ساخت اپلیکیشن برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR