دانلود Universal TV Remote Control PRO 1.0.13 – کنترل از راه دور برای اندروید

دانلود Universal TV Remote Control PRO 1.0.13 - کنترل از راه دور برای اندروید

 

دانلود Universal TV Remote Control PRO برای اندروید

| نرم افزار کنترل از راه دور برای اندروید |

 

Universal TV Remote Control PRO 1.0.13 نام نرم افزاری جدید به منظور تبدیل گوشی اندرویدی ، به کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتالی است. با نصب Universal TV Remote Control PRO ، از مشکلات بسیاری همچون : به اتمام رسیدن باطری کنترل ، گم شدن ، خراب شدن و … خلاص شوید و کنترل دستگاه دیجیتالی خود از قبیل تلویزیون ، گیرنده دیجیتال ، ویدیو پروژکتور و … را در قالب یک اپلیکیشن اندرویدی در گوشی همراهتان بگنجانید. از آنجا که گوشی تلفن همراه ، در بسیاری مواقع در نزدیک افراد است ، شما به کمک این برنامه قادر هستید بدون دردسرهای اتصال و یا … سریعاً گوشی تان را به یک کنترل از راه دور تبدیل کرده و با آن انواع دستگاه های دیجیتالی را کنترل کنید.

تقریبا می توان گفت این اپلیکیشن از انواع برندهای سازنده دستگاه های دیجیتالی همچون تلویزیون ، دستگاه پلیر DVD ، گیرنده دیجیتال و … همچون SAMSUNG, LG, Panasonic, PHILIPS, SHARP, SONY پشتیبانی کامل داشته و به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ دردسری ، انواع فعالیت ها همچون روشن و خاموش کردن ، AV / TV ، تعویض کانال ، کم و زیاد کردن صدا کلیدهای Red / Green / Blue / Yellow و … را با گوشی اندرویدی تان انجام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Universal TV Remote Control PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Universal TV Remote Control PRO1 Universal TV Remote Control PRO2 Universal TV Remote Control PRO3 Universal TV Remote Control PRO4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR