دانلود L Launcher Pro – Marshmallow Launch 2.87 – لانچر مارشمالو برای اندروید

دانلود L Launcher Pro - Marshmallow Launch 2.87 - لانچر مارشمالو برای اندروید

 

دانلود L Launcher Pro – Marshmallow Launch برای اندروید

| نرم افزار لانچر مارشمالو برای اندروید |

 

L Launcher Pro – Marshmallow Launch 2.87 نام یکی از جدیدترین و زیباترین لانچرهای اندروید است. توسط لانچری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده ایم ، می توانید تجربه رابط کاربری بسیار زیبا و محبوب اندروید 6 را به سایر دستگاه های اندرویدی خود بیاورید. اگر دستگاه اندرویدی شما امکان آپدیت شدن به نسخه 6 اندروید را ندارد ، نگران نباشید ! توسط L Launcher Pro ، می توانید تجربه زیبایی آن را به گوشی یا تبلت اندرویدی تان وارد کنید و از طراحی زیبای آن لذت ببرید. این لانچر مبتنی بر Android Lollipop پایه ریزی شده و از دستگاه هایی با اندروید 4.0 و بالاتر پشتیبانی کامل دارد. یکی از قابلیت های جالب این لانچر ، امکان استفاده از دستور OK Google در تمامی قسمت های لانچر در اندروید 4.4 و بالاتر است.

این لانچر با آیکون پک های گوناگون سازگاری کامل داشته و به سادگی می توانید مجموعه آیکون های دلخواهتان را فعال کرده و از تجربه جدید رابط کاربری دستگاهتان لذت ببرید. اگر شما نیز از رابط کاربری گوشی یا تبلت اندرویدی تان خسته شده و به دنبال یک تغییر و تحول اساسی می گردید ، پیشنهاد می کنیم این لانچر زیبا و کاربردی را با قابلیت های شخصی سازی بسیار از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار L Launcher Pro – Marshmallow Launch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

L Launcher Pro - Marshmallow Launch1 L Launcher Pro - Marshmallow Launch2 L Launcher Pro - Marshmallow Launch3 L Launcher Pro - Marshmallow Launch4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR