دانلود Smith Micro Poser Pro 11.1.1.35510 – طراحی کاراکترهای 3 بعدی

دانلود Smith Micro Poser Pro 11.0.4.32467 - طراحی کاراکترهای 3 بعدی

 

دانلود Smith Micro Poser Pro

| طراحی کاراکترهای 3 بعدی |

 

Smith Micro Poser Pro 11.1.1.35510 یکی از قدرتمندترین عناوین در طراحی شخصیت های 3 بعدی و کار با تصاویر متحرک است. سفر جدیدی را به دنیای گرافیک تجربه کنید ! مهم نیست که استفاده از Smith Micro Poser Pro را به عنوان یک گرافیست تازه کار تجربه می کنید و یا یکی از حرفه ای ها دنیای گرافیک هستید ؛ در حالت نرم افزار Smith Micro Poser Pro دروازه ای کاملا جدید و خلاقانه رو به دنیای گرافیک است. شما به سادگی می توانید ایده های خلاقانه خود را به صورت شخصیت های 3 بعدی با استفاده از محتوای عظیم و قدرتمند کتابخانه Poser طراحی کنید. صحنه را با استفاده از المنت های مورد نظر خود تنظیم کنید و طراحی 3 بعدی خود را به شکلی جدید آغاز کنید. به کمک ابزار حرفه ای پوزر می توانید کار با مدل های 3 بعدی را با بالاترین جزئیات ممکن ، در دقایقی کوتاه آغاز کنید و به این حرفه قدم بگذارید.

مهم نیست که ایده گرافیکی شما برای چه هدفی می باشد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید یک بنر گرافیکی را برای صفحه وب طراحی کنید ، در هر صورت نرم افزار Poser مجموعه ای قدرتمند از انواع قابلیت ها را برایتان فراهم آورده است تا به کمک آنان بتوانید انواع نیازهای خود را در زمینه مدل های انسانی و حیوانی 3 بعدی پوشش دهید. طراحی کاراکترهای انسان برای اهداف هنری ، انیمیشن ها ، داستان ها و کتاب های مصور ، شبیه سازی های پزشکی ، طراحی کاراکترهای بازی های کامپیوتری و بسیاری دیگر از موضوعات را می توانید با کمترین میزان دانش گرافیکی ، در محیط فوق العاده قدرتمند Smith Micro Poser Pro پیاده سازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Smith Micro Poser Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smith Micro Poser Pro :

– دارا بودن قابلیت طراحی اشخاص ، حیوانات ، کاراکترها و انواع مدل های 3 بعدی

– دارا بودن مجموعه مدل های از پیش آماده شده برای تغییرات دلخواه

– دارا بودن ابزارهای رندرینگ پیشرفته

– پشتیبانی از انیمیشن ها و تصاویر متحرک و سکانس ها

– دارا بودن قابلیت های شبیه سازی پیشرفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 0.97 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR