دانلود Internet Download Accelerator PRO 7.1.1.1729 Final + Portable – مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.7.1.1494 Final - مدیریت دانلود

 

دانلود Internet Download Accelerator PRO

| نرم افزار مدیریت دانلود |

 

Internet Download Accelerator PRO 7.1.1.1729 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای در زمینه مدیریت دانلود و همچنین افزایش سرعت بازگردای فایل ها از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP می باشد. این نرم افزار جهت دانلود فایل ها ، آنان را به پارت هایی کوچک تر تقسیم کرده و سپس بارگذاری آنان را به طور همزمان آغاز می کند ، در انتها تمامی این بسته های تکه تکه شدن به هم متصل شده و فایل مورد نظر را تشکیل می دهند. نرم افزار Internet Download Accelerator با پشتیبانی از قابلیت Pause/Resume به شما این امکان را می دهد که در هر زمان فرآیند دانلود فایل را متوقف کرده و سپس آن را در زمانی دیگر ادامه دهید.

به منظور افزایش بازدهی استفاده ، این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین دانلود منیجرهای سازگار با انواع مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape شناخته می شود. این نرم افزار با مانیتورینگ کلیپ بورد ، سریعاً URL های کپی شده را تشخیص داده و به طور خودکار در کادر مربوطه Paste می کند. علاوه بر این ها ، شما به کمک IDA می توانید ویدیوهای آنلاین را نیز از انواع وب سایت های YouTube, Google Video, Metacafe و… دانلود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Internet Download Accelerator PRO را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Internet Download Accelerator PRO :

– دارا بودن FTP Explorer داخلی

– قابلیت ذخیره یوزر نیم و پسورد برای حساب های VIP سایت ها

– دارا بودن قابلیت زمان بندی دانلود

– امکان کنترل سرعت دانلود ، اعمال محدودیت و …

– امکان دانلود ویدیو از سایت های پخش آنلاین

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7/10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR