دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 برای اندروید

دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 برای اندروید

 

دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) برای اندروید

| بازی حل جدول آنلاین برای اندروید |

 

جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی سرگرمی سازان است. حل جدول به شیوه ده سال قبل را به خاطر بیاورید! برای سرگرم شدن با جدول، حتما لازم بود که آن را از مجلات و یا روزنامه‌ها بیابید و با یک مداد و خودکار، به حل آن مشغول شوید. با پیشرفت تکنولوژی و کاربرد چشم‌گیر تلفن‌های هوشمند در زندگی روزمره ما، هنوز هم بسیاری از افراد علاقه‌مند به سرگرمی‌هایی هستند که به افزایش معلومات و اطلاعات عمومی آن‌ها کمک کند. اگر شما هم از همین دسته افراد هستید، ما برایتان یک چالش مهیج و جذاب را در نظر داریم که می‌تواند جدول را در همان شکل و شمایل سنتی، به دستگاه‌های هوشمند شما بیاورد. بازی اندرویدی جدول سرا، محصولی دیگر از استودیوی سازنده جدولستان است که این بار امکان تجربه حل جدول را به صورت آنلاین برای شما به ارمغان می‌آورد.

با وجود شمار بسیاری از عناوین غیرایرانی در مارکت گوگل پلی، هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که سرگرمی آن‌ها در تلفن همراه دارای اصالت فارسی باشد تا بتوانند از سرگرمی‌های مورد علاقه خود در اوقات فراغت لذت ببرند. بازی اندرویدی جدول سرا به عنوان یک بازی کاملا ایرانی و بومی، محیطی زیبا و کاربرپسند را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید ضمن دعوت از دوستان خود در فضای بازی‌ها، یک چالش جذاب را رقم بزنید. این بازی بیش از 500 جدول مختلف را با سطوح مختلف سختی در خود جای داده است که بازیکنان مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از تجربه حل جداول آن لذت ببرند. هم اکنون می توانید بازی جدول سرا (آنلاین) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی جدول سرا (آنلاین) :

– دارا بودن گیم‌پلی روان، ساده و جذاب

– امکان شرکت در چالش حل 500 جدول با سطوح سختی مختلف

– امکان رقابت با جدول‌ بازهای حرفه‌ای در سراسر ایران

– امکان سرگرم شدن در اوقات فراغت و افزایش معلومات عمومی

– دارا بودن گرافیک زیبا با پوسته ایرانی

– امکان دعوت از دوستان برای شرکت در چالش حل جدول

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

JadvalSara2 85x150 - دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 برای اندروید JadvalSara3 85x150 - دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 برای اندروید JadvalSara4 85x150 - دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 برای اندروید JadvalSara1 85x150 - دانلود بازی جدول سرا (آنلاین) 0.0.9 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR