دانلود Actual Keylogger 3.2 – نرم افزار مانیتورینگ فعالیت های کامپیوتر

دانلود Actual Keylogger 3.2 - نرم افزار مانیتورینگ فعالیت های کامپیوتر

 

دانلود Actual Keylogger

| نرم افزار مانیتورینگ فعالیت های کامپیوتر |

 

Actual Keylogger 3.2 نام یک نرم افزار حرفه ای جهت ضبط تمامی فعالیت هایی ست که در نبود شما در کامپیوتر شما انجام می گیرد. آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که از کامپیوتر خود به صورت مشترک با سایر اعضای خانواده استفاده می کنید؟ آیا دوست دارید فعالیت فرزندان خود را در کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنید؟ Actual Keylogger به شما این امکان را می دهد که در نبود شما در پای سیستم کامپیوتری ، سایر کاربران چه فعالیت هایی انجام داده اند و به طور دقیق تر از چه نرم افزارهایی استفاده کرده اند.

Actual Keylogger به طور دقیق می تواند عملیاتی نظیر اجرا و یا بسته شدن اپلیکیشن ها را در ویندوز ثبت کند و زمان دقیق آنان را نیز در قالب یک گزارش به شما ارائه دهد. قابلیت های این نرم افزار در همینجا تمام نمی شود ! این ابزار حتی می تواند کلید های فشرده شده در کیبورد را نیز ثبت کند ، وب سایت های ویزیت شده را ثبت و حتی اسکرین شات های ثبت شده و متون کپی شده در کلیپ بورد را نیز در اختیار شما می گذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Actual Keylogger را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Actual Keylogger :

– امکان مشاهده اپلیکیشن های اجرا و بسته شده

– امکان کنترل دقیق کلیدهای تایپ شده در کیبورد

– امکان مشاهده کلیه محتواهای ذخیره شده در کلیپ بورد

– امکان ثبت تمامی فعالیت ها با پرینتر

– قابلیت نمایش تمامی تغییرات صورت گرفته در هارد دیسک

– امکان ردیابی دقیق وب سایت های ویزیت شده و فعالیت های اینترنتی

– ثبت مشخصات زمان روشن شدن و خاموش شدن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR