دانلود آموزش برنامه نویسی جاوا – Modern Java Programming Course – Udemy

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی جاوا - Modern Java Programming Course - Udemy

 

دانلود آموزش برنامه نویسی جاوا

| Modern Java Programming Course |

MP4 | | Duration: 9 hours | Language: English

 

آموزش برنامه نویسی جاوا (Modern Java Programming Course) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به یادگیری کدنویسی در زبان جاوا هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود دوره آموزشی جدیدی را برایتان در نظر گرفته‌ایم که با هدف آموزش قدم به قدم مفاهیم برنامه‌نویسی در زبان جاوا طراحی و آماده شده است. این دوره، هم برای افراد مبتدی و هم افراد نیمه حرفه‌ای مناسب است. موضوعات این دوره، به نحوی دسته‌بندی شما که شما بتوانید مباحث مختلف را به صورت قدم به قدم یاد بگیرید و از این مهارت در پروژه‌های برنامه‌نویسی خود بهره ببرید.

علاوه بر این، مفاهیم دوره در قالب انیمیشن‌هایی تشریح می‌شود که بتوانید واقعیت هریک را در دنیای اطراف خود نیز لمس کنید. علاوه بر این، در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد که در چه زمینه‌هایی می‌توان از جاوا برای برنامه‌نویسی استفاده کرد و همچنین نحوه استفاده از هر رویکرد با ذکر چندین مثال تشریح خواهد شد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه نویسی جاوا :

– آشنایی با ابزارهای مورد کاربرد در برنامه‌نویسی به زبان جاوا

– آشنایی با جاوا 9

– آشنایی با برنامه‌نویسی شیء گرا

– آشنایی با انواع داده در جاوا

– معرفی امکانات جاوا 11

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 2.67 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR