دانلود 360 Mobile Security 3.3.3 – آنتی ویروس رایگان برای اندروید

دانلود 360 Mobile Security 3.3.3 - آنتی ویروس رایگان برای اندروید

دانلود 360 Mobile Security برای اندروید

| آنتی ویروس رایگان برای اندروید |

 

360 Mobile Security 3.3.3 از قدرتمندترین ها و محبوب ترین های اندروید میتوان به 360 Mobile Security اشاره کرد. 360 سکوریتی آنتی ویروسی که امتیاز 4.8 را از گوگل پلی کسب کرده تا الان بیش از 270 میلیون کاربر در سراسر جهان داراست , با نصب این آنتی ویروس خیالتان راحت باشد که نه تنها از بدافزار های و کرم های اینترنتی در امان خواهید بود بلکه با یک بار اسکن شما قادر خواهید بود تمام فایل های هرز سیستمی خود را از بین ببرید همچنین اگر به دنبال یک نرم افزار برای بهینه سازی شارژ باتری دستگاه خود میباشید میتوانید با استفاده از قابلیت بوست در این نرم افزار با مدیریت نرم افزار های دستگاه خود شارژ باتری خود را نیز بهینه کنید از قابلیت های دیگر این آنتی ویروس میتوان به مدیریت کامل نرم افزار ها و کنترل دسترسی های آنها به دستگاه شما  میباشد و نکته ارزنده این که بر خلاف دیگر نرم افزار های امنیتی این آنتی ویروس شارژ کمتری از دستگاه شما را مصرف میکند.

در هر حال 360 Mobile Security یک آنتی ویروس همه فن حریف میباشد پس اگر به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند برای سیستم عامل اندروید خود می باشید , 360 Mobile Security میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.هم اکنون می توانید نسخه جدید انتی ویروس 360 Mobile Security برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی امکانات آنتی ویروس 360 Mobile Security:
– امکان اسکن فایل های درون دستگاه و حذف ویروس ها
– امکان حذف فایل های سیستمی
– امکان بهینه سازی شارژ دستگاه
– پشتیبانی از زبان فارسی
– محیط کاربری شیک و زیبا
– و …

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

360-security-yasdl.com_-300x158 (2)



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 11.13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود 360 Mobile Security
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR