دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 – نیروی آهنین برای اندروید

دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 - نیروی آهنین برای اندروید

 

دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter برای اندروید

| بازی نیروی آهنین برای اندروید |

 

Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی XDEVS LTD است. شعار سازندگان این بازی، رانندگی دیوانه‌وار و کشتار است! دوستان خود را دعوت و به اتفاق هم به یک رقابت جذاب و هیجان‌انگیز وارد شوید. وظیفه شما این است که برای کشور خود با دشمنان بجنگید. در این بازی مخالفانی از کشورهای آمریکا، چین، روسیه، ژاپن، آلمان و … دارید. بنابراین باید سعی کنید تا از تجهیزات در دسترس به بهترین شکل استفاده کرده و دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

حالت نبرد را انتخاب و برای تجربه آن با دوستان خود وارد میدا شوید. تانک شما، قوانین را تعیین می‌کند. در این بازی شما می‌توانید ماشین جنگی خود را به انواع مختلف تجهیزات نبرد مسلح کنید و با تاکتیک منحصر به فرد خود در خاک دشمن به نمایشی قهرمانانه بپردازید. علاوه بر این، شما می‌توانید پیش از آغاز هر مرحله تانک خود را به‌روز کنید و متناسب با اهداف خود در هر ماموریت آن را ارتقا دهید. امکان تجربه نبرد در مکان‌های مختلف و بازی با دیگر پلیرها در سراسر دنیا از دیگر خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Metal Force: PvP Car Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Metal Force: PvP Car Shooter :

– امکان ایفای نقش در نبرد آنلاین با دیگر بازیکنان در سرسر دنیا

– دارا بودن سبک‌های مختلف برای بازی

– امکان انتخاب و بازی با تانک مورد نظر

– امکانات ارتقای سلاح و تانک

– گرافیک بسیار عالی و دیدنی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal Force PvP Car Shooter1 150x84 - دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 - نیروی آهنین برای اندروید Metal Force PvP Car Shooter2 150x84 - دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 - نیروی آهنین برای اندروید Metal Force PvP Car Shooter3 150x84 - دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 - نیروی آهنین برای اندروید Metal Force PvP Car Shooter4 150x84 - دانلود بازی Metal Force: PvP Car Shooter 3.47.5 - نیروی آهنین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR