دانلود Universal Ad Blocker 3.5 + Portable – نرم افزار حذف تبلیغات اینترنتی

دانلود Universal Ad Blocker 3.5 + Portable - نرم افزار حذف تبلیغات اینترنتی

 

دانلود Universal Ad Blocker

| نرم افزار از بین بردن تبلیغات مزاحم اینترنتی |

 

Universal Ad Blocker 3.5 نام نرم افزاری جدید جهت از بین بردن تبلیغات مزاحم اینترنتی از انواع مرورگرهای سیستم عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار رایگان می توانید با یک کلیک ساده ، تمامی تبلیغات مزاحم اینترنتی را در انواع مرورگر های Firefox, Chrome, IE, Safari, Opera از بین ببرید و با این کار ضمن افزایش سرعت وبگردی ، از هزینه های مصرفی اینترنت خود نیز بکاهید. امروزه وب سایت های اینترنتی پر از تبلیغات مزاحمی شده اند که گاها تشخیص محتوای مورد نظر ما و تبلیغات مشکل می شود. هیچ کاربری دوست ندارد که چنین تبلیغاتی موجب کاهش چشم گیر سرعت اینترنت او شود ، بنابراین یکی از مناسب ترین راه ها برای این کار ، استفاده از نرم افزار رایگان Universal Ad Blocker است.

اکنون Universal Ad Blocker شما را قادر می سازد تمامی این تبلیغات را بلاک کنید و در فضایی امن ، با سرعتی بالا به وبگردی بپردازید. این نرم افزار به طور پیشفرض قادر است تبلیغات وب سایت هایی نظیر Google AdWords ، Yahoo ، Bing ، BuySellAds ، AdRoll ، Paypopup و بسیاری دیگر را حذف نماید. هر زمان که بخواهید می توانید مجددا تمامی تبلیغات را به حالت پیش فرض برگردانید. این نرم افزار از ویندوز های 32 و 64 بیتی پشتیبانی کامل دارد و هیچ افزونه ای را بر روی مرورگرهای شما نصب نمی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Universal Ad Blocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Universal Ad Blocker :

– مکان حذف تمامی تبلیغات مرورگرها با یک کلیک

– عدم نصب پلاگین و یا افزونه در مرورگها

– امکان غیرفعال سازی هر تبلیغ در انواع مرورگرهای محبوب

– دارای استفاده آسان برای تمامی کاربران

– عدم نیاز به ری استارت برای اعمال تغییرات

– دارا بودن نسخه پرتاب لو بدون نیاز به نصب

– عدم نیاز به اجرا بودن برنامه در تمامی مدت

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR