دانلود همراه بام ملی N 1.10 – همراه بانک ملی برای اندروید

دانلود همراه بام ملی N 1.10 - مدیریت حساب های بانک ملی در اندروید

 

دانلود همراه بانک ملی برای اندروید

 

همراه بانک ملی N 1.10 نام نرم افزار رسمی بانک ملی ایران، برای صاحبان حساب‌های ملی برای مدیریت آسان حساب‌ها با گوشی موبایل است. با بهره‌گیری از سیستم موبایل بانک، دیگر بسیاری از امور بانکی را می‌توان بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک انجام داد. این روزها تقریبا تمامی بانک‌های خصوصی و دولتی اپلیکیشن رسمی خود را برای اندروید و iOS عرضه کرده‌اند که به کمک آن می‌توان انواع عملیات حساب را تنها با گوشی موبایل مدیریت و رسیدگی کرد. به جرات می‌توان گفت که ارائه و عرضه خدمات بانکداری الکترونیکی، نقش بسیار چشم‌گیری در صرفه‌جویی زمان و هزینه‌ها داشته است.

برنامه همراه بانک ملی بر روی اکثر سیستم عامل های تلفن های همراه از جمله جاوا و اندروید و گوشی سامسونگ لمسی قابل نصب و اجرا میباشد. اپلیکیشن جدید همراه بام ملی، نام سرویس جدیدی است که توسط بانک ملی ایران برای صاحبان حساب‌های بانکی عرضه شده و امکان انجام کلیه امور بانکی را در نهایت امنیت برای کاربران ممکن می‌سازد.

نسخه جدید همراه بام ملی را می‌توانید بر روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌های خود نصب کنید و امور بانکی خود را با امنیتی بسیار بیشتر انجام دهید. دارندگان برنامه بانک ملی می توانند با در دست داشتن تلفن همراه خود به انجام امور بانکی خود بدون نیاز به رفتن شعبه بانکی اقدام کنند که این امر هم سبب صرفه جویی در وقت و هزینه هم موجب تسریع در کارها و اطمینان از انجام کارها خواهد بود. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار همراه بانک ملی را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی همراه بانک ملی:

– امکان مدیریت آسان و امن حساب

– قابلیت قفل کردن نرم افزار با اثر انگشت

– امکان نمایش جزئیات تراکنش‌ها

– قابلیت انتقال وجه درون بانکی یا شتابی

– قابلیت تشخیص و نمایش نام بانک مقصد

– امکان پرداخت آسان قبوض

– توانایی مشاهده مانده حساب در هر ساعت از شبانه‌روز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Baam1 85x150 - دانلود همراه بام ملی N 1.10 - همراه بانک ملی برای اندروید Baam2 85x150 - دانلود همراه بام ملی N 1.10 - همراه بانک ملی برای اندروید Baam3 85x150 - دانلود همراه بام ملی N 1.10 - همراه بانک ملی برای اندروید Baam4 85x150 - دانلود همراه بام ملی N 1.10 - همراه بانک ملی برای اندروید

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 6.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR