دانلود بازی The Swapper برای کامپیوتر

دانلود بازی The Swapper برای کامپیوتر

 

دانلود بازی The Swapper برای کامپیوتر

 

بازی The Swapper یک بازی فکری و ماجرایی جدید است که با خلاقیت و نوآوری فراوان طراحی شده و توسط کمپانی Facepalm Games برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی The Swapper داستان یکی از دور ترین نقاط فضا روایت می شود جایی که شما باید با کاراکتری که داستان بازی اطلاعات زیادی هم از آند در دسترس شما قرار نمیدهد در محیط اسرار آمیز و عیجیب و غریب با جوی سنگین به ماجراجویی و حل معماهای پیچیده بپردازید و آنها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . از ویژگیهای منحصر به فرد بازی The Swapper می توان به طراحی زیبای محیط و تلفیق ژانر پلاتفرمر و معمایی اشاره کرد که بازی The Swapper را از عنوانهای هم سبک خود متمایز میسازد .

در بازی The Swapper میتوانید با کنترل کاراکترهای مختلفی که به وجود می آید از پس معماهای نسبتا دشوار بازی برآیید و بین کاراکترها سوئیچ کنید . در بازی سوالهای زیادی در ذهنتان مطرح میشود که برای پاسخ به آنها باید مراحل بازی را پشت سر بگذارید و جواب را بیابید . اگر از علاقمندان به بازی فکری و معمایی هستید فرصت دانلود بازی The Swapper را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی The Swapper :

2

 

4

 

theswapperscreen00_21230.nphd

 

theswappertop_19766.nphd_

 

 

The Swapper is an atmospheric puzzle platformer set in the furthest reaches of space. Players wield an experimental device able to clone the user and swap control between them. Dropped into a character and world as mysterious as the workings of the device itself, The Swapper is a game of exploration of a very personal nature.

 

 

 سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Swapper :

OS:Windows XP SP3

Processor:Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better

Memory:1 GB RAM

Graphics:GeForce 8800 or Radeon® HD4800 series, 512 MB of memory

Hard Drive:1 GB HD space

 

 

note - دانلود بازی The Swapper برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی The Swapper برای کامپیوتر حجم : 780 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی The Swapper

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR