دانلود Adobe Reader DC 2024.001.20604 + XI 11.0.23 Win/Mac/Portable – نرم افزار ادوب آکروبات ریدر

دانلود Adobe Reader DC 2018.011.20040 + XI 11.0.23 + Portable - نرم افزار ادوب آکروبات ریدر

 

دانلود Adobe Reader

| ادوب ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Adobe Acrobat Reader DC 2024.001.20604 + Adobe Reader XI 11.0.23 Win/Mac/Portable نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوب آکروبات ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود. محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار ادوب آکروبات ریدر قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Adobe Reader XI :

–    پشتیبانی کامل از فایلهای PDF
–    پشتیبانی از تکنولوژی فلش
–    CAD و قابلیت های جغرافیایی
–    امکان ویرایش اسناد PDF
–    رابط کاربری چند زبانه
و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  نام قبلی این نرم افزار، Adobe Reader XI بوده است.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 351/426 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR