دانلود Easy Cut Studio 5.026 x86/x64 – نرم افزار طراحی لوگو و برش آسان اشیاء در تصاویر

دانلود Easy Cut Studio 5.004 - نرم افزار طراحی لوگو و برش آسان اشیاء در تصاویر

 

دانلود Easy Cut Studio

| نرم افزار طراحی لوگو و برش آسان اشیاء در تصاویر |

 

Easy Cut Studio 5.026 x86/x64 نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی به منظور طراحی لوگو و همچنین برش حرفه‌ای انواع اشیاء گرافیکی از طرح‌ها و تصاویر است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند آرم، لوگو، اشیاء گرافیکی، استیکرها و … را به آسانی برش دهد و آن را در طراحی مورد نظر خود به کار برد. ابزار فعلی یکی از محبوب‌ترین نرم افزارها در زمینه برش اشیاء گرافیکی است که بسیاری از افراد آن را در پروژه‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌دهد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع طرح‌های گرافیکی وکتور نظیر فونت، پی‌دی‌اف و اس‌وی‌جی را به پروژه خود وارد کردن و با برش دادن آن‌ها، طرح دلخواه خود را ایجاد نمایید.

این نرم افزار پشتیبانی کاملی از انواع طرح‌ها و فرمت‌های وکتور دارد که همین امر آن‌ را به یک ابزار فوق‌العاده برای طرح‌های حرفه‌ای تبدیل می‌کند. با دارا بودن یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، حتی افراد تازه‌کار هم می‌توانند از مزایای فوق‌العاده این برنامه به آسانی بهره‌مند گردند. به کمک این برنامه، طراحی، برش و ترسیم آثار گرافیکی دیگر کاری سخت و زمان‌بر نخواهد بود و شما خواهید توانست با انواع مختلف اشکال هندسی، دکتورها، نمادها و … طرح دلخواه خود را بسازید و آن را به اشکال دلخواه خود درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار Easy Cut Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy Cut Studio :

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های گرافیکی وکتور

– امکان طراحی و ترسیم آسان طرح‌ و لوگو

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های PNG, JPG, GIF, PSD, PDF, BMP, TGA, TIFF و …

– امکان برش آسان اشیاء گرافیکی به صورت حرفه‌ای

– قابلیت کار بر روی لایه‌ها در یک محیط زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy Cut Studio.cover1  300x169 - دانلود Easy Cut Studio 5.026 x86/x64 - نرم افزار طراحی لوگو و برش آسان اشیاء در تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40/42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR