دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC

دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC

 

دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای کامپیوتر

| بازی جنون سرعت: هات‌ پرسوت |

| نسخه PROPHET |

 

Need For Speed Hot Pursuit بازی کامپیوتری محبوبی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2010 توسط Criterion Games ساخته و توسط EA Games برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از گیمرهای قدیمی کنسول های بازی و سیستم های کامپیوتری باشید، محال است که نید فور اسپید را نشناسید ! در این مطلب از سایت یاس دانلود، با جدیدترین نسخه بازی نید فور اسپید: هات پرسوت در خدمت شما گیمرهای عزیز هستیم که نسخه بازی به 1.0.5.0s به روز رسانی و تعداد 10 مدل از اتومبیل های جدید به آن اضافه شده اند. Need for Speed Hot Pursuit شما را به جهانی جدید، از چشم انداز چرخ هایی پر حرارت از سوپر اسپرت های دنیا دعوت می کند، جایی که شما می توانید طعم واقعی سرعت، جنون و هیجان را در قالب یک بازی فوق العاده تجربه کنید. در این بازی کامپیوتری، سازندگان Need For Speed Hot Pursuit سعی داشته اند تا تعریف کاملا جدیدی را از سری بازی های اتومبیل رانی ارائه کنند، در واقع شما با یکی از شاهکارهای سری بازی های اتومبیل رانی، با محیط گرافیکی خارق العاده طرف هستید.

اتومبیل ها در Need For Speed Hot Pursuit سرعت های خیره کننده ای دارند، صدای سرسام آور موتور مدرن ترین اتومبیل ها، هر پلیری را به وجد خواهد آورد. اتومبیل هایی با طراحی فوق العاده زیبا و مدرن با گیربکس های اتوماتیک که در حین رانندگی به صورت خودکار عمل تغییر دنده و یا معکوس شدن اتفاق می افتد، همه و همه صدایی جذاب و آشنا را در مقایسه با دنیای واقعی دارند. در حالت داستانی و پرطرفدار بازی هات پرسوت، پلیس ها دست از سر شما دیوانگان مسابقات خیابانی برنمیدارند، از این رو محور داستانی بازی را در حین مسابقه دادن با رقبای خود، شانه به شانه ی ماشین پلیس ها پیش خواهید برد. اتومبیل ها در Need For Speed Hot Pursuit تعریف دوباره ای داشته اند، اکنون وقت آن است که با برترین سوپر اسپرت های حال حاضر جهان نظیر لامبورگینی، آئودی، پورشه و … به خیابان ها زده و طعمی واقعی را از اتومبیل رانی جذاب در دنیای نید فور اسپید بچشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Need For Speed Hot Pursuit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Need For Speed Hot Pursuit1 300x169 - دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC Need For Speed Hot Pursuit2 300x169 - دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC

 

Need For Speed Hot Pursuit3 300x169 - دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC Need For Speed Hot Pursuit4 300x169 - دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC

 

Need For Speed Hot Pursuit5 300x169 - دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC Need For Speed Hot Pursuit6 300x169 - دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PC

 

 



مهرگان آی‌تی


NOTES:

تغییرات نسبت به نسخه RELOADED :

– Game Updated to v1.0.5.0s
– Additional Language (Japanese)
– 10+ New Cars

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Windows XP 64-bit SP2, Windows Vista SP2 (32- or 64-bit), or Windows 7 (32- or 64-bit)
Processor: Intel Core® 2 Duo 2.0 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ; 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® – Windows 7®
Memory: 1GB (XP), 1.5GB (Vista), 1.5 GB (Windows 7)
Hard Disk Space: 8 GB Free Hard Disk Space
Video Card: DirectX® 9.0c Compatible 3D-Accelerated 256 MB Video Card With Shader Model 3.0* or Higher
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card
Online Gameplay: Broadband Connection For Online Gameplay – 512 Kbps or Faster
Direct X®: DirectX 9.0c

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 8.08 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR