دانلود بازی Bus Simulator Coach Driver 1.0.2 – شبیه ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید

دانلود بازی Bus Simulator Coach Driver 1.0.2 - شبیه ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید

 

دانلود بازی Bus Simulator Coach Driver برای اندروید

| بازی شبیه ساز رانندگی اتوبوس برای اندروید |

 

Bus Simulator Coach Driver 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی های شبیه سازی رانندگی است که این بار شما را با رانندگی اتوبوس هایی واقعی به چالش می کشاند. به صندلی راننده تکیه بزنید و بعد از بستن کمربند ، آن را روشن کنید و برای یک ماجراجوئی مهیج آماده شوید. یک ماجراجوئی پر هیجان در جاده های مختلف سراسر دنیا در انتظار شماست ، رانندگی در میان جاده های کوهستانی و مسیرهایی سخت که راندن اتوبوس از این مکان ها ، فقط از پس یک راننده با تجربه بر خواهد آمد. پس با به کار گیری مهارت های خود مطمئن شوید که مسافرین خود را در نهایت سلامت و امنیت به مقصد می رسانید.

امکان انتخاب اتوبوس های متنوع و رانندگی در جاده های مختلف ، محیط گرافیکی جذاب ، افکت های صوتی دلنشین و امکان آنلاک کردن نسل جدید اتوبوس ها از مهم ترین نکات پرطرفدار در مورد این بازی به شمار می آیند. نکته قابل توجه در مورد این بازی این است که حتی اگر دیوایس اندرویدی شما قدرت پایینی داشته باشد هم این برنامه مجدداً محط گرافیکی را متناسب با سخت افزار شما تنظیم کرده و کیفیتی قابل قبول را ارائه می کند. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator Coach Driver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

bus-simulator-coach-driver1 bus-simulator-coach-driver2 bus-simulator-coach-driver3 bus-simulator-coach-driver4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR