دانلود بازی جواد ران – دویدن و پرش با آقا جواد در خیابان های تهران

دانلود بازی جواد ران - دویدن و پرش با آقا جواد در خیابان های تهران

 

دانلود بازی جواد ران برای اندروید

| بازی دویدن و پرش با آقا جواد در خیابان های تهران |

 

جواد ران نسخه 1.1 نام یک بازی جدید ، از سوی استودیوی بازی سازی آرتا آریا گیمز است که به تازگی در دسترس کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی قرار گرفته است. اگر شما نیز از بازی های اندرویدی با محیط کاملا ایرانی و وطنی لذت می برید ، ما با معرفی یکی از جالب ترین های آنان در خدمت شما هستیم. جواد ران به شما این امکان را می دهد در قالب جوانی با وضع ظاهری جالبی نقش آفرینی کنید که آقا جواد نام دارد. آقا جواد در بازی جواد ران که یک بازی اندرویدی در سبک رانر می باشد ، به دنبال عامل سر و صدای محله شان می گردد ، این شما هستید که می توانید در این راه به او کمک کنید.

بازی با یک پراید وانت پر سر و صدا در محله آغاز می شود و آقا جواد را که اندکی اعصاب ضعیفی دارد ، عصبانی می کند. حال آقا جواد به صورت پیاده به دنبال او راه می افتد تا او را ادب کند ! محیط بازی حال و هوایی کاملا ایرانی داشته و وسایل نقلیه به کار گرفته شده در آن کاملا داخلی هستند. هم اکنون می توانید بازی جواد ران را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

JavadRun1 JavadRun2 JavadRun3 JavadRun4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR