دانلود Jet Scanner 3.01.31 – نرم افزار اسکن جزوه و کتاب به PDF و عکس برای اندروید

دانلود Jet Scanner 3.01.31 - نرم افزار اسکن جزوه و کتاب به PDF و عکس برای اندروید

 

دانلود Jet Scanner برای اندروید

| نرم افزار اسکن جزوه و کتاب به PDF و عکس برای اندروید |

 

Jet Scanner 3.01.31 امکان اسکن کردن اسناد کاغذی ، کتاب ها و جزوات دانشگاهی را به گوشی اندرویدی شما می آورد ! در گذشته اگر قصد داشتید یک تصویر و یا یک سند فیزیکی را به فایل دیجیتالی تبدیل کنید لازم بود از سخت افزاری به نام اسکنر استفاده کنید. امروزه دیگر این امر تغییر بسیاری کرده و با توسعه سیستم عامل ها و اسمارت فون های پیشرفته ، کاربران با استفاده از دوربین دستگاه دیجیتالی خود می توانند اقدام به اسکن سندهای مورد نظر نمایند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان تدارک دیده ایم نیز یکی از بهترین اسکنرها در این زمینه است.

توسط Jet Scanner ، می توانید با استفاده از دوربین دستگاه اندرویدی تان ، صفحات جزوات درسی ، اسناد متنی و … را اسکن کرده و از تمامی صفحات آن یک سند PDF با ترتیب بندی دقیق ایجاد نمایید. این نرم افزار قادر است از اسناد شما اسکن هایی با کیفیت بسیار بالا تهیه کرده و آنان را در فرمت JPG و یا PDF ذخیره سازی نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Jet Scanner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Jet Scanner1 Jet Scanner2 Jet Scanner3 Jet Scanner4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR