دانلود MetaFox 2.5.2 – نرم افزار تبدیل فیلم به فرمت MKV

دانلود MetaFox 2.5.2 - نرم افزار تبدیل فیلم به فرمت MKV

 

دانلود MetaFox

| نرم افزار تبدیل فیلم به فرمت MKV |

 

MetaFox 2.5.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی تبدیل فرمت‌های ویدیویی به فرمت ام‌کی‌وی (MKV) است. همانطور که می‌دانید، فرمت MKV یکی از فایل فرمت‌های دیجیتالی محبوب در بین علاقه‌مندان به فیلم و سریال است که به دلیل کیفیت بالا و حجم کم، محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد. با توجه به اینکه فرمت مذکور امروزه در انوع پخش‌کننده‌ها پشتیبانی می‌شود، نیاز به یک مبدل که بتواند فیلم‌ها را به این فرمت تبدیل کند بسیار مهم و حیاتی است. اگر که شما هم از امتحان کردن چندین مبدل مختلف خسته شده و به دنبال راهی برای تبدیل ساده و سریع‌تر این فرمت هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید.

با توجه به سادگی بسیار زیاد فرمت MKV، برای ساخت فیلم‌هایی در این فرمت احتمالا نیازی به یک محیط کاربری پیچیده نیست و کاربر باید بتواند به سادگی چند کلیک، فایل ویدیویی خود را در این فرمت تحویل بگیرد. این برنامه در فرمت ورودی هیچ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید هر نوع فایل با فرمت‌های AVI, MP4, MOV, WMV و … را فراخوانی کرده و با یک کلیک آن‌ها را به فرمت MKV تبدیل کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MetaFox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MetaFox :

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– توانایی تبدیل سریع فرمت انواع فیلم و سریال به MKV

– مناسب برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MetaFox.cover1  300x167 - دانلود MetaFox 2.5.2 - نرم افزار تبدیل فیلم به فرمت MKV MetaFox.cover2  300x129 - دانلود MetaFox 2.5.2 - نرم افزار تبدیل فیلم به فرمت MKV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR