دانلود اول مارکت Avval Market 7.0.4 – مارکت همراه اول برای اندروید

دانلود اول مارکت Avval Market مارکت همراه اول برای اندروید

 

دانلود اول مارکت برای اندروید

| اول مارکت، مارکت همراه اول فروشگاه برنامه‌ های اندرویدی برای فارسی‌ زبانان |

 

اول مارکت Avval Market 7.0.4 نام یک مارکت جدید اپلیکیشن های اندرویدی ، مخصوص کاربران فارسی زبان است. اگر به خاطر داشته باشید ، در اوایل عرضه گوشی های اندرویدی به بازار و همه گیر شدن نسخه های اولیه سیستم عامل اندروید ، دانلود و نصب برنامه ها بر روی این سیستم عامل کار سخت و پیچیده ای بود. مخصوصاً اینکه در ابتدا بر روی این گوشی ها ، حتی یک فایل منیجر ساده برای انتقال یک اپلیکیشن از طریق بلوتوث و یا انتقال به مموری کارت جهت نصب کردن وجود نداشت ! دانلود از مارکت اندروید (Google Play) نیز به دلیل مشکلات تحریم کاربران فارسی زبان از سوی گوگل ، تقریبا غیرممکن بود. از همان ابتدا ، مارکت های مختلفی به عنوان جایگزین سر و کله شان پیدا شد. مهم ترین آنان ، اپلیکیشن بازار است که در طی چندین سال گذشته ، به یکی از معروف ترین مارکت های کاربران تبدیل شده است. امروز قصد داریم شما را با یک مارکت جدید و پر سر و صدا ، با نام اول مارکت آشنا کنیم !

احتمالا این روزها نام اپلیکیشن جنجالی Avval Market را شنیده اید ، اول مارکت با جوایز بسیاری که به کاربران خود هدیه می کند ، امروزه به یکی از محبوب ترین مارکت های دنیای اندروید در میان کاربران فارسی زبان تبدیل گشته است. با ارسال یک پیامک ساده ، میتوانید در قرعه کشی های شگفت انگیز این مارکت شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن در جوایزی همچون خودرو ، جوایز نقدی ، تبلت و … امتحان می کنید. اول مارکت با دارا بودن مجموعه ای عظیم از انواع اپلیکیشن های فارسی و غیر فارسی در مجموعه خود ، بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را در خود جای داده است تا شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های اندروید به سادگی بتوانید به نیازهای خود دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید ورژن جدید برنامه اول مارکت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

از دیگر مارکت های معتبر و موجود اندروید می توان به مایکت ، کافه بازار و … اشاره کرد.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avval Market1 Avval Market2 Avval Market3 Avval Market4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR