دانلود بازی Castle Clash 3.1.2 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Castle Clash 1.2.84 برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 

دانلود بازی Castle Clash برای اندروید

| بازی استراتژیک آنلاین + دیتا |

 

Castle Clash 3.1.2 از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی یه عنوان یکی از 10 بازی برتر در گوگل پلی اندروید انتخاب شده و دارای نمره 4.5 از 5 می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد. این بازی نیز به مانند بازی های هم سبک در سبک ساخت قلعه می باشد. قلعه های خود را بسازید و با ایجاد ارتش های قدرتمندی به نبرد با دشمنان خود رهسپار شوید. شما می توانید ارتش هایی از الف ها و جانران مختلف را بسازید و امپراتوری قدرتمند خود را تشکیل و به یک جنگاور قدرتمند تبدیل شوید.

از ویژگی های بازی کستل کلش می توان به امکان تشکیل سپاهیان قدرتمند با نیروهای وحشی اشاره کرد. ابزارها و سلاح های بازی قدرتمند بوده و می تواند نمایش خوبی از قدرت شما باشد. شخصیت های معروف و دوست داشتنی بازی نیز وجود داشته و شامل صحنه های بروزی خواهند بود. هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Castle Clash را به طور مستقیم برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Castle-Clash Castle-Clash

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 560 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR