دانلود TalkHelper Video Converter 2.9.85.218 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود TalkHelper Video Converter 2.9.85.218 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود TalkHelper Video Converter

| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

TalkHelper Video Converter 2.9.85.218 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه‌ی تبدیل فرمت‌های ویدیویی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ویدیوها را طی چند کلیک ساده به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید. این برنامه، یک ابزار قدرتمند برای تبدیل فرمت های ویدیویی است. با استفاده از این برنامه، شما می توانید فرمت های ویدیویی مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید و به راحتی با هر نوع پلتفرمی آن‌ها را سازگار کنید. در عصر حاضر، با گسترش فناوری دیجیتال، ما با تنوع بسیاری از فرمت های ویدیویی روبرو هستیم. این فرمت ها شامل MP4, AVI, MKV, MOV و بسیاری دیگر هستند. هر فرمت دارای مزایا و معایب خاص خود است. به طور معمول، هر پلتفرم یا دستگاهی نیاز به فرمت خاصی از ویدیو دارد تا بتواند آنرا پخش کند. بنابراین، برای سازگاری با این پلتفرم ها و دستگاه ها، اغلب نیاز به تبدیل فرمت داریم. اگر که شما هم به یک مبدل قوی برای تبدیل فرمت‌های ویدیویی احتیاج دارید، این نرم افزار یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای در دسترس است که به کمک آن شما می‌توانید فیلم و ویدیوها را به فرمت‌های دلخواه خود تبدیل کنید. این نرم افزار از کلیه فرمت‌های سازگار با دستگاه‌های Samsung, Xiaomi, Apple iPhone, Huawei, iPad, Xbox, Google Android, Nokia, Sony PSP, BlackBerry و … پشتیبانی دارد و شما می‌توانید ویدیوها را با سهولت بسیار به فرمت دلخواه خود تبدیل و پخش نمایید. این نرم افزار همچنین از امکانات پایه‌ ویرایش ویدیو نیز پشتیبانی دارد که می‌توانید از آن نهایت استفاده را دشاته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TalkHelper Video Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TalkHelper Video Converter :

– امکان تبدیل فیلم به هر نوع فرمت رایج

– پشتیبانی از فرمت‌های FLV, AMV, DVD, AVI, MP4, MOV, MPEG, ASF, RMVB, WMV, SWF, 3GP, M4V, RM

– دارا بودن تنظیمات از پیش آماده متناسب با پخش فیلم در دستگاه‌های Samsung, Xiaomi, Apple iPhone, Huawei, iPad, Xbox, Google Android, Nokia, Sony PSP, BlackBerry

– قابلیت تبدیل به فرمت‌هایی با کیفیت بالا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TalkHelper Video Converter1 300x233 - دانلود TalkHelper Video Converter 2.9.85.218 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی TalkHelper Video Converter2 300x233 - دانلود TalkHelper Video Converter 2.9.85.218 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR