دانلود PCSX2 1.4.0 – شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2 برای ویندوز / مک / لینوکس

دانلود PCSX2 1.4.0 - شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2 برای ویندوز / مک / لینوکس

 

دانلود PCSX2

| شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2 برای ویندوز / مک / لینوکس |

| آپدیت : فایل بایاس اضافه شد… |

| بازی های درخواستی به مرور اضافه خواهند شد … |

 

PCSX2 1.4.0 نام قدرتمندترین و محبوب ترین شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2 در سیستم عامل های ویندوز / مک / لینوکس است. اگر شما هم از گیمرهای قدیم بازی های کنول پلی استیشن باشید ، محال است که خاطرات و بازی های فوق العاده کنسول پلی استیشن 2 را از یاد ببرید ! در دورانی که پلی استیشن 1 به عنوانی کنسولی برتر برای بازی های دهه گذشته نام خود را تثبیت کرده بود ، غول جدیدی از سوی کمپانی سونی به عنوان نسل دوم کنسول پلی استیشن عرضه گردید که بسیاری از ما با آن خاطره داریم. بازی هایی گرافیکی و بسیار چشم گیر که در مقایسه با بازی های پلی استیشن 1 و بازی های کامپیوتری در زمان خود ، یک جهش چشم گیر را در دنیای بازی های رایانه ای به همراه داشت. اگر شما هم یکی از دوست داران بازی های خاطره انگیز پلی اسیتشن 2 هستید ، پیشنهاد ما این است که همین حالا با دانلود PCSX2 ، بازی های آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید !

اکنون تنها کافیست فایل ISO یا BIN مربوط به بازی خود را در اختیار داشته باشید ، شما می توانید این بازی ها را از اینترنت دانلود کنید و یا از دیسک های بازی قدیمی خودتان ایمیج های آنان را تهیه کنید ؛ فرقی نمی کند ! در هر حال PCSX2 شما را در حال و هوایی بسیار هیجان انگیز از تب و تاب بازی های فوق العاده ی پلی استیشن 2 قرار می دهد. از محبوب ترین عناوین این کنسول بسیار پر طرفدار می توانیم به God of War 1 ، God of War 2 ، سه گانه ی شاهزاده پارسی ، بازی های محبوب فوتبال حرفه ای PES و FIFA ، تیکن ، جی تی ای ، رزیدنت اویل 4 و بسیاری دیگر از عناوین اشاره کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، بهترین شبیه ساز اجرای بازی های پلی استیشن 2 برای انواع سیستم عامل های کامپیوتری را برایتان تدارک دیده ایم که می توانید آنان را در قالب لینک های دانلود جداگانه ، متناسب با سیستم عامل خودتان دانلود کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PCSX2  را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PCSX2 :

– امکان اجرای بازی های پلی استیشن 2 با بالاترین کیفیت ممکن

– بهترین پورت و تبدیل حرفه ای بازی ها برای اجرای مستقیم دیسک های PS2

– قابلیت استفاده از ایمیج های ISO برای اجرای بازی های پلی استیشن 2

– دارا بودن نسخه های مخصوص سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس

– اضافه شدن بازی های محبوب به زودی (اختصاصی)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

توضیحات در مورد فایل بایاس : فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج ساخته و فولدر bios را در فولدر PCSX2 کپی و جایگزین کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 + 11 + 2 + 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR