دانلود dBpoweramp Image Converter R2024.03.05 – نرم افزار تبدیل فرمت‌ تصاویر

دانلود dBpoweramp Image Converter R2024.03.05 - نرم افزار تبدیل فرمت‌ تصاویر

 

دانلود dBpoweramp Image Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت‌ تصاویر |

 

dBpoweramp Image Converter R2024.03.05 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تبدیل فرمت تصاویر است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هر نوع فرمت گرافیکی را در نهایت سهولت و با چند کلیک ساده به همدیگر تبدیل کنید. این ابزار، عملکردی سریع و ساده دارد و کاربر به سادگی می‌تواند از امکانات آن نهایت استفاده را داشته باشد. امروزه با توجه به تکنولوژی‌ها و تنوع دوربین‌های دیجیتالی موجود، فرمت‌]ای متعددی برای عکس‌ در فضای دیجیتال وجود دارد. برخلاف گذشته که شمار این فرمت‌ها در حد تعداد انگشتان دست بود، امروزه این رقم بسیار فرارتر رفته و در برخی مواقع کاربر احتیاج دارد برای نگهداری و مدیریت بهتر، فرمت عکس‌ها را تبدیل کند.

این برنامه می‌تواند کلیه وظایف مرتبط با تبدیل فرمت تصاویر گرافیکی در ویندوز را بر عهده بگیرد تا شما بتوانید در نهایت سهولت و تنها با چند کلیک ساده، فرمت عکس‌ها را مطابق با سلیقه خود تبدیل کنید. این نرم افزار قادر است تصاویر شما را به صورت گروهی به فرمت مقصد تبدیل کند و نیاز به استفاده از هر ابزار جانبی دیگر را از بین ببرد. علاوه بر این‌ها، یکپارچگی با ویندوز اکسپلورر نیز این امکان را می‌دهد که بتوانید با راست کلیک بر روی تصاویر و انتخاب یک گزینه مشخص، به سرعت تصاویر خود را به فرمت دلخواه خود تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار dBpoweramp Image Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار dBpoweramp Image Converter :

– قابلیت تبدیل فرمت تصاویر به هم

– سازگاری با ده‌ها فرمت گرافیکی مختلف

– سرعت بالا در عملکرد

– یکپارچگی با ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dBpoweramp Image Converter.cover1  300x272 - دانلود dBpoweramp Image Converter R2024.03.05 - نرم افزار تبدیل فرمت‌ تصاویر dBpoweramp Image Converter.cover2  300x145 - دانلود dBpoweramp Image Converter R2024.03.05 - نرم افزار تبدیل فرمت‌ تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR