دانلود Nickvision Denaro 2024.2.0 – نرم افزار مدیریت امور مالی

دانلود Nickvision Denaro 2024.2.0 - نرم افزار مدیریت امور مالی

 

دانلود Nickvision Denaro

| نرم افزار مدیریت امور مالی |

 

Nickvision Denaro 2024.2.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت درآمد و هزینه‌ها است که از طریق آن کاربر بتواند مدیریت امور مالی خود را با دقت و نظم بیشتری انجام دهد. مدیریت امور مالی یکی از جنبه‌های حیاتی هر سازمان، شرکت یا کسب و کار است که نیازمند توجه و مدیریت صحیح و دقیق است. نرم‌افزارهای مدیریت امور مالی ابزارهایی هستند که به شرکت‌ها و افراد کمک می‌کنند تا امور مالی خود را بهبود بخشیده و درآمد و هزینه‌ها را با دقت بیشتری مدیریت کنند. این نرم‌افزارها از قابلیت‌های مختلفی برخوردارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بودجه‌بندی، نظارت بر هزینه‌ها، مدیریت حسابداری، مدیریت مالیات، گزارش‌دهی مالی، مدیریت حقوق و دستمزد، پیگیری وضعیت معاملات مالی و … اشاره کرد.

استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت امور مالی دارای مزایای بسیاری است. اولین مزیت این است که این نرم‌افزارها به شما کمک می‌کنند که به صورت دقیق و دسته‌بندی شده تمامی اطلاعات مالی خود را در یک سیستم متمرکز ذخیره کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل سوابق تراکنش‌ها، حسابداری، بودجه‌بندی، مالیات و سایر جزئیات مالی شما باشد که با دسترسی آسان، مدیریت بهتر و ایجاد گزارش‌های دقیق از این اطلاعات، به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری صحیح‌تری انجام دهید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید امور مالی خود را با دقت و نظم بیشتری مدیریت کنید و برای درآمد و مخارج خود برنامه‌ریزی بهتر داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Nickvision Denaro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Nickvision Denaro :

– امکان مدیریت چند حساب به طور همزمان

– قابلیت فیلتر کردن تراکنش‌ها بر اساس نوع، گروه، تاریخ و …

– امکان تکرار تراکنش‌ها (مثلا برای قبوض ماهانه)

– امکان ثبت اطلاعات مربوط به انتقال وجه

– قابلیت اکسپورت گرفتن از دیتا در قالب فرمت CSV, OFX, QIF و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nickvision Denaro.cover1  300x204 - دانلود Nickvision Denaro 2024.2.0	- نرم افزار مدیریت امور مالی Nickvision Denaro.cover2  300x204 - دانلود Nickvision Denaro 2024.2.0	- نرم افزار مدیریت امور مالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msix
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR