دانلود PersistentWindows 5.49 – حفظ موقعیت پنجره‌ها حین سوئیچ در سیستم‌های چند مانیتوره

دانلود PersistentWindows 5.49 - حفظ موقعیت پنجره‌ها حین سوئیچ در سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود PersistentWindows

| حفظ موقعیت پنجره‌ها حین سوئیچ در سیستم‌های چند مانیتوره |

 

PersistentWindows 5.49 نام یک ابزار کوچک و کاربردی است که برای حل یک مشکل رایج در Windows 7/8/8.1/10/11 منتشر شده و می‌تواند در سیستم‌های مجهز به چند مانیتور، از تغییر سایز و یا محل استقرار پنجره‌ها جلوگیری کند. اگر که شما هم از سیستمی مجهز به چند مانیتور استفاده می‌کنید یا اینکه بسته به نوع فعالیت، از ارتباط Remote Desktop Protocol استفاده می‌کنید، احتمالا برایتان پیش آمده که بعدز از سویچ بین مانیتورها و یا خروجی از ریموت دسکتاپ، پنجره‌های دسکتاپ جا به جا شده و یا تغییر سایز داده باشند. این مشکل، سال‌هاست که در ویندوز به صورت حل نشده باقی مانده و اکنون در این مطلب، ابزاری ساده را برای شما آماده کرده‌ایم که با هدف حل این مشکل منتشر گردیده است.

همانطور که از نام این ابزار پیداست،‌ وظیفه اصلی آن حفظ کردن موقعیت پنجره‌ها یا پوزیشن آن‌ها در حین کار با سیستم‌های چند مانیتوره یا ارتباط ریموت دسکتاپ است. با این برنامه، شما می‌توانید نمای فعلی دسکتاپ خود را در این شرایط حفظ کرده و جلوی جابه‌جایی و تغییرات آن را بگیرید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و سریع است و کاربر می‌تواند نمای فعلی دسکتاپ خود را پیش از سوئیچ یا ارتباط با ریموت دسکتاپ ذخیره کند و در پایان به طور خودکار بازیابی نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PersistentWindows را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PersistentWindows :

– امکان حفظ پوزیشن پنجره‌ها پیش از ارتباط با ریموت دسکتاپ یا سوئیچ بین مانیتورها

– ذخیره تنظیمات در هارد درایو و بازیابی خودکار آن

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PersistentWindows.cover1  300x172 - دانلود PersistentWindows 5.49 - حفظ موقعیت پنجره‌ها حین سوئیچ در سیستم‌های چند مانیتوره PersistentWindows.cover2  300x216 - دانلود PersistentWindows 5.49 - حفظ موقعیت پنجره‌ها حین سوئیچ در سیستم‌های چند مانیتوره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 379 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR