تبدیل تصاویر رستر به وکتور با هوش مصنوعی

تبدیل تصاویر رستر به وکتور با هوش مصنوعی

 

تبدیل تصاویر رستر به وکتور با هوش مصنوعی

| چگونه می‌توان تصاویر را بدون افت کیفیت بزرگنمایی کرد؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن، هرگونه عکس، یوگو، آیکون یا … را به فرمت وکتور تبدیل کرده و به سادگی آن را بزرگنمایی کنید. تصاویر پیکسلی و تصاویر وکتوری دو نوع متفاوت از تصاویر هستند. تصاویر پیکسلی از مجموعه‌ای از پیکسل‌ها تشکیل شده‌اند که هر کدام اطلاعات رنگ و نور را نگه می‌دارند. این تصاویر برای عکس‌ها و تصاویر واقعی مانند عکس‌های دوربین مناسب هستند. از سوی دیگر، تصاویر وکتوری از خطوط و شیپ‌ها تشکیل شده‌اند و به صورت ریاضیاتی و با استفاده از فرمول‌ها و بردارها تعریف می‌شوند. این نوع تصاویر برای لوگوها، آیکون‌ها، تصاویر ساده و هر چیزی که نیاز به بزرگنمایی بدون از دست دادن کیفیت دارد، مناسب هستند.

اگر که شما هم به عنوان طراح وب‌سایت، طراح لوگو، آیکون، برند یا … فعالیت دارید، کیفیت عناصر گرافیکی که با آن‌ها سر و کار دارید اهمیت بالایی دارد. گاهی اوقات، مشتری به شما یک لوگو یا آیکون بی‌کیفیت را تحویل می‌دهد و در مقابل، یک نتیجه‌ی باکیفیت را انتظار دارد. در چنین مواقعی، استفاده از این روش کاربرد بسیار مهمی خواهد داشت؛ چرا که بدون نیاز به هیچگونه فرآیند پیچیده‌ای خودتان هم می‌توانید کیفیت تصاویر را در حین بزرگنمایی (زوم) حفظ کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

1-به وب‌سایت vectorizer.ai مراجعه کنید.

2- اکنون با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ (PICK IMAGE TO VECTORIZE) تصویر خود (شامل آیکون، لوگو یا …) را انتخاب کنید تا به کمک هوش مصنوعی، کیفیت آن بهبود یافته و به وکتور تبدیل شود.

Vectorize.ai .cover1  300x115 - تبدیل تصاویر رستر به وکتور با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR