دانلود oStorybook 5.61 – محیط نوشتار متن، شعر، فیلمنامه و …

دانلود oStorybook 5.61 - محیط نوشتار متن، شعر، فیلمنامه و ...

 

دانلود oStorybook

| محیط نوشتار متن، شعر، فیلمنامه و … |

 

oStorybook 5.61 نام یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و مفید است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید در محیطی زیبا و کاربرپسند، انواع متن دلخواه خود شامل اشعار، داستان (رمان)، فیلمنامه و … را بنویسید. نویسندگان کتاب، معمولا به دنبال بهترین ابزارها برای تایپ یا نوشتار متن هستند. از آنجا که این روزها بسیاری از افراد، نوشتن در محیط‌های دیجیتال را ترجیح می‌دهند، بد نیست که شما هم اگر دستی در این حوزه دارید، این ابزار جدید را امتحان کنید. با استفاده از این ابزار، شما دیگر نیازی به کاغذ و خودکار برای نوشتن فیزیکی ندارید؛ زیرا که همه کارها در محیط همین ابزار انجام خواهد شد و شما می‌توانید نوشتار خود را در قالب پروژه‌هایی مجزا از هم در این ابزار ثبت کنید.

این روزها که بسیاری از کاربران نوشته‌های خود را در فضای دیجیتالی ذخیره می‌کنند، بسیار مهم است که تمام عناصر اصلی بدنه نوشتار حفظ شود. به عنوان مثال برای یک رمان‌نویس، عناصر اصلی یک رمان خوب شامل شخصیت‌ها، مکان‌ها، صحنه‌ها، قسمت‌ها و … است. به همین دلیل است که تاکنون ابزارهای متعددی برای کمک به نویسندگان در فضای دیجیتال منتشر شده که در این مطلب، یکی از تازه‌ترین این ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار oStorybook را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار oStorybook :

– امکان تایپ و نوشتار متن مخصوص ترانه‌سرایان، نویسندگان کتاب، رمان و …

– امکان ثبت و ذخیره متن مربوط به اشعار، رمان، کتاب و … در قالب فصول و یا قسمت‌های مجزا از هم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

oStorybook.cover1  300x203 - دانلود oStorybook 5.61 - محیط نوشتار متن، شعر، فیلمنامه و ... oStorybook.cover2  300x213 - دانلود oStorybook 5.61 - محیط نوشتار متن، شعر، فیلمنامه و ...

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR